دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1401 - 02:25

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات تل‌آویو

جنبش مقاومت فلسطین، حماس در بیانیه‌ای به تیراندازی در مرکز تل‌آویو که در جریان آن دو نفر کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند واکنش نشان داد.
کد خبر : 651331
جنبش حماس

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، جنبش حماس بامداد جمعه به تیراندازی چند ساعت پیش در مرکز شهر «تل‌آویو» که در جریان آن ۲ صهیونیست کشته و ۸ صهیونیست دیگر زخمی شدند واکنش نشان داد.


در این بیانیه آمده است: «این عملیات، پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید جرائم اشغالگران علیه ملت ما، سرزمین ما، بیت‌المقدس و مسجد الاقصی است.»


جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای از این عملیات استقبال کرد. در بیانیه این گروه آمده است: «عملیات استشهادی که در عمق رژیم صهیونیستی و در قلب تل‌آویو صورت گرفت را تبریک می‌گوییم. دشمن صهیونیستی در حال پرداختن بخشی از هزینه‌های مربوط به جرائم خود و اقدامات تروریستی ساکنانش علیه مردم ما در بیت‌المقدس و کرانه باختری است. بازگشت این عملیات‌ها در عمق صهیونیسم نتیجه طبیعی تجاوزگری رژیم صهیونیستی است که از همه مرزها عبور کرده است.»


اخیرا عملیات‌های شهادت‌طلبانه در عمق فلسطین اشغالی افزایش یافته است؛ دوم فروردین ماه در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند.


بیشتر بخوانید:


تیراندازی در قلب تل‌آویو؛ ۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته