دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

کمال کامیابی‌نیا: با شکست ذوب‌‌آهن به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شویم/ موضوع خلعتبری به من ارتباطی ندارد

گلزن پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: گلی که زدم حاصل زحمات تمامی اعضای تیم بود.
کد خبر : 65132

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص تساوی برابر سپاهان اظهار داشت: «با توجه به تساوی تمامی رقبا، پیروزی در این دیدار کمک زیادی به ما می‌کرد تا با قدرت به فکر رسیدن به صدر جدول باشیم اما بدنسازی که در تعطیلات داشتیم مانع این شد که از ابتدا از حریف برتر باشیم. در نیمه اول نمایش ضعیفی داشتیم ولی در نیمه دوم توانستیم بهتر از حریف بازی کنیم و دو بار بازی را به تساوی بکشانیم. اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده می‌کردیم حتی برنده بازی هم می‌شدیم.»


وی در مورد گلی که زد، بیان داشت: «در تمریناتی که انجام دادیم پوشش از مهاجم را خیلی کار کردیم. روی آن صحنه هم به خوبی مهاجمان را پوشش دادم و از توپ خوبی که نصیبم شد نهایت استفاده را بردم. البته این گل با تلاش همه بازیکنان به دست آمد و من فقط ضربه آخر را زدم.»


هافبک سرخ‌پوشان در مورد اینکه برطرف شدن مشکلات مالی چقدر می‌تواند در موفق شدن پرسپولیس در ادامه لیگ موثر باشد، عنوان کرد: «ما مدت‌هاست که با همدیگر هم‌قسم شدیم که به مسائل مالی فکر نکنیم و آن را به مدیران باشگاه بسپاریم. حالا که در جمع مدعیان قهرمان هم هستیم باید به فکر موفقیت تیم در ادامه بازی‌ها باشیم.»


کامیابی‌نیا در واکنش به اعتراضات هواداران پرسپولیس به محمدرضا خلعتبری نیز بیان داشت: «این موضوع ارتباطی به من ندارد و نظری در این باره ندارم.»


وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس در خانه ذوب‌آهن و دو شکست این فصل مقابل این تیم در لیگ و جام حذفی تصریح کرد: «به طور حتم بازی سخت و دشواری داریم. به فکر انتقام گرفتن نیستیم و هدف‌مان این است که با ارائه یک بازی منطقی در این بازی برنده شویم. امیدوارم تا روز بازی بدن‌ها کاملا رها شود و آماده پیروزی در این بازی سخت شویم. با شکست ذوب‌آهن به رتبه سوم می‌رسیم و با امید بیشتری به صدر جدول فکر می کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته