دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1401 - 16:05

رقم جدایی هالند از دورتموند مشخص شد/ پیشتازی منچسترسیتی بر رئال مادرید

مبلغ مدنظر برای جذب ارلینگ هالند مشخص شده و در زمینه جذب این ستاره، منچسترسیتی پیشتاز است.
کد خبر : 651147
ارلینگ هالند



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، ستاره نروژی دورتموند پیشنهادات بسیار زیادی دارد و ورزشگاه آنفیلد مقصد بعدی او نخواهد بود. یورگن کلوپ گفته هیچ شانسی وجود ندارد که لیورپول برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند تلاش کند.


آینده هالند در حال حاضر موضوع بحث‌های زیادی است، زیرا به نظر می‌رسد این ستاره توانمند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تیم جدیدی نقل مکان کند. کلوپ به صراحت اعلام کرده است که هزینه خرید مهاجم گلزن دورتموند در نهایت می‌تواند به ۳۵۰ میلیون یورو برسد و این رقم خارج از محدوده قیمت قرمزها است.


سرمربی سابق دورتموند به (SportBild) گفت: ما به دورتموند نخواهیم رفت. اعداد اعلام شده فقط دیوانه کننده هستند، ما هیچ کاری با این بازیکن نخواهیم داشت. شانسی وجود ندارد! راستش را بخواهید، من نمی خواهم هیچ کاری برای جذب هالند انجام دهم. جذب با چنین قیمتی جالب نیست.


هزینه جذب هالند چقدر خواهد بود؟


هیچ بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد هالند وجود ندارد، اما این بازیکن با باشگاه دورتموند توافق دارد. اگر دورتموند به قول خود عمل کند، حداقل پیشنهاد ۷۵ میلیون یورویی باعث می‌شود که آنها با طرف‌های علاقه‌مند وارد مذاکره شوند. تصور می شود که منچسترسیتی در رقابت برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله پیشتاز است، اما علاقه رئال مادرید می‌تواند منجر به یک جنگ پیشنهادی شود و قیمت را بالا ببرد. خود هالند سالانه ۲۵ میلیون یورو پس از کسر مالیات می‌خواهد که معادل ۵۰ میلیون یورو درآمد ناخالص است. در واقع، اگر هالند قراردادی ۵ ساله با یک باشگاه جدید امضا کند، ۲۵۰ میلیون یورو برای خریدار هزینه خواهد داشت.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته