دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1401 - 14:19
با حضور مسئولان برگزار شد؛

تجلیل از خیّر نیک‌اندیش در دانشگاه آزاد اوز

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در مراسمی با حضور مسئولان محلی به عنوان یکی از مفاخر فرهنگی تجلیل شد.
کد خبر : 651107
اوز



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری انا از اوز، محمدصدیق پیرزاد که با ساختن تالار خیام یکی از مشارکت‌کنندگان در ساخت پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز است در مراسمی به عنوان یکی از مفاخر فرهنگی تجلیل شد.




بیشتر بخوانید:


۲ طرح خیریه در دانشگاه آزاد اسلامی اوز رونمایی می‌شود




در این مراسم که با همکاری دانشگاه آزاد اوز برگزار شد، محمد محمدی فرماندار اوز، مسعود کراماتی شهردار، شیخ محمدصالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی امام شافعی، محمدمهدی امیدبخش معاون مطبوعاتی و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس حضور داشتند.


سخنرانان با ابراز خرسندی از این برنامه و رونمایی از چند کتاب که توسط جمعی محقق و گروه نوجوانان ترجمه و چاپ شده بود، ضرورت قدرشناسی از افراد شاخص را مورد تأکید قرار دادند.


تجلیل از خیّر نیک‌اندیش در دانشگاه آزاد اوز


محمدصدیق پیرزاد رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز که فعالیت‌های وی در تشکل‌های مردمی با عنوان هیئت امنا و ازجمله در دانشگاه آزاد اوز با این عنوان فعالیت دارد در قالب تصاویر به نمایش درآمد به نقل خاطرات خود از کودکی تاکنون پرداخت و گفت: در هیچ بازه زمانی کار فرهنگی را کنار نگذاشته‌ام.


وی که اکنون در سن ۹۳ سالگی به سر می‌برد با تشریح محتوای نخستین کتاب خود با عنوان «واکاوی یادمانده‌ها» از چاپ کتاب دیگر خود خبر داد.


فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز هم که از مجریان برگزاری این مراسم بود درباره برگزاری و تداوم آن زیرنظر شورای فرهنگ عمومی خبر داد.


تجلیل از خیّر نیک‌اندیش در دانشگاه آزاد اوز


تجلیل از خیّر نیک‌اندیش در دانشگاه آزاد اوز


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب