دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1401 - 13:23

تلاش ادامه دار یحیی گل‌محمدی برای حذف برانکو از پرسپولیس

مربیان پرسپولیس برای اینکه پرسپولیس را از زیر سایه سنگین نام برانکو ایوانکوویچ خارج کنند دست به هر کاری زده‌اند.
کد خبر : 651050
برانکو

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، حمیدرضا اسکندری؛ با وجود اینکه تقریبا سه سال از رفتن برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کرواتش از پرسپولیس می‌گذرد اما هنوز یحیی گل‌محمدی و دستیارش حمید مطهری نسبت به نام این مربی حساسیت خاصی دارند.


در مقطعی که گل‌محمدی پرسپولیس را در بهترین شرایط از گابریل کالدرون در تعطیلات نیم فصل تحویل گرفت و با این تیم قهرمان لیگ شد مدیریت وقت این باشگاه (مهدر رسول‌پناه) تصمیم گرفت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون را به جشن قهرمانی سرخپوشان دعوت کند و همین اتفاق باعث شد یحیی گل‌محمدی اولین قهرش را در پرسپولیس انجام دهد. همان موقع مشخص شد که این مربی چقدر به گذشته خوب تیمش با برانکو حساسیت دارد.


در ادامه نقدهای یکسری از کارشناسان و همچنین خبرنگاران از قهرمانی‌های پرسپولیس با گل‌محمدی در این باب بود که این تیم همان تیم برانکوست. موردی که بارها با واکنش گل‌محمدی و حمید مطهری مواجه شد و آنها برای اینکه تیم خود را از زیر سایه برانکو خارج کنند در همین تقریبا دو سال و نیمی که در پرسپولیس هستند بیش از 20 بازیکن این تیم را تغییر دادند. این در حالی است که برانکو تاکید کرده بود اگر تیمش تا 5 سال دیگر حفظ شود قهرمانی‌هایش در لیگ ایران و حتی آسیا ادامه خواهد داشت چرا که بهترین تیم را به ارث گذاشته است.


در هر صورت تغییراتی که کادر فعلی پرسپولیس در تیم‌شان ایجاد کردند در این فصل خودش را نشان داد و سرخپوشان نه در نتیجه‌گیری موفق عمل کردند و نه از نظر کیفی در سطح خوبی قرار دارند. اما نکته قابل توجه اینکه یحیی گل‌محمدی اخیرا دستور داده که همه عکس‌های برانکو ایوانکوویچ در دیوارهای سالن ورزشگاه شهید کاظمی برداشته شود تا کلا اثری از عکس و نام این مربی در محل تمرین سرخپوشان نباشد.


اگرچه یحیی با این کار شاید بتواند تصویر برانکو را از محل تمرین پرسپولیس پاک کند اما قطعا نمی‌تواند نتایج درخشان این تیم با سرمربی کروات محبوب خود را از ذهن هواداران پاک سازد و با این کارش بیشتر محبوبیت برانکو را بیشتر می‌کند.


انتهای پیام/4146


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته