دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1401 - 08:27
پپ گواردیولا:

بازی با تیم‌های باتجربه سخت است/ در مادرید هم به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم منچسترسیتی گفت: در خانه اتلتیکو مادرید هم به دنبال رسیدن به پیروزی هستیم و وظیفه ما کنترل احساسات است تا به موفقیت برسیم.
کد خبر : 650975
پپ گواردیولا



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید به برتری یک بر صفر دست یافت تا در دیدار برگشت دو تیم که در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید برگزاری می‌شود، شرایط بهتری نسبت به حریفش داشته باشد.


پپ گواردیولا در مورد برتری خفیف شاگردانش اظهار کرد: فرصت‌هایی را برای رسیدن به گل‌های دوم و سوم داشتیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم. در مصاف با تیمی که با شیوه 0-5-5 بازی می‌کرد و فوق‌العاده با انگیزه و پر انرژی ظاهر شد رسیدن به گل کار آسانی نیست اما به این مهم دست پیدا کردیم. نتیجه نهایی در مادرید مشخص می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا در بازی برگشت هم برنده از زمین خارج شویم. تعویض‌هایی که انجام شد به خاطر نمایش ضعیف بازیکنان خارج شده نبود اما می‌دانیم جک گریلیش قدرت خوبی در حفظ توپ دارد، فیل فودن و گابریل ژسوس انرژی زیادی دارند. البته تعویض‌ها اگر به نتیجه برسد تصمیم خوبی بوده و در غیر این صورت اشتباه تصمیم گرفته شده است.


سرمربی تیم منچسترسیتی عنوان کرد: در مسابقه برگشت هم نیاز به تمرکز داریم و باید به گل برسیم تا برنده از زمین خارج شویم. فرصت پنج روزه‌ای برای استراحت داریم و پس از آن آماده مصاف با لیورپول هستیم. سه روز بعد از آن هم بازی برگشت با اتلتیکو مادرید در پیش است. دو بازی سخت با تیم‌های با تجربه داریم و باید به خوبی آماده شویم. بازی کردن با تیم‌های صاحب تجربه سخت است و نمی‌توان انتظار داشت با حداقل دردسر برنده شد. وظیفه ما کنترل احساسات است و نباید به دنبال آن باشیم که از هدف مدنظرمان دور شویم بلکه باید با دقت بالا به سمت موفقیت حرکت کرد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته