دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1401 - 16:17
جهان‌بین عنوان کرد؛

پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق شعار «تولید دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین»

برخی دانشگاه‌ها برای بازگشایی کلاس‌های درس به صحنه نیامدندمعاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد که این دانشگاه با برگزاری رویداد ملی گام دوم در تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر شعار «تولید دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین» پیشرو و پیشگام بوده است.
کد خبر : 650891
جهان بین



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قزوین، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از روند بازگشایی، کلاس‌های آموزشی، خوابگاه‌های دانشجویی واحد قزوین بازدید و با قدردانی از اسماعیل زینالی خسرقی سرپرست این دانشگاه، تمهیدات در نظر گرفته شده برای فعالیت‌های تحصیلی و ایجاد شور نشاط علمی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین قابل ستایش دانست.




بیشتر بخوانید:


بازدید جهان‌بین از روند بازگشایی کلاس‌های درس واحد قزوین




معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید از واحد قزوین با اشاره به تأکید دکتر طهرانچی درباره بازگشایی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ گفت: رسالت اصلی دانشگاه‌ها براساس تربیت تخصصی، مهارتی و اجتماعی شکل گرفته است و با توجه به شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، این رویه به شدت ضربه دید و این وضعیت قابل تداوم نبود.


جهان‌بین افزود: با توجه به کاهش اپیدمی کرونا و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به بازگشایی واحدهای دانشگاه از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تأکید کرد و با وجود فلسفه حضوری، بعضی از دانشگاه‌ها پای صحنه نیامدند و برای بازگشایی تمهیدات لازم را در نظر نگرفتند با این وجود دانشگاه آزاد اسلامی در این باره مصرانه پای کار ایستاد؛ البته باید این نکته را بیان کرد که کار اصلی را واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور انجام دادند.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به بازدید خود از واحد قزوین اشاره و تأکید کرد: امروز فضای بسیار خوب و با نشاط حضور حداکثری دانشجویان و استادان را در کلاس‌ها شاهدیم و از اینکه نشاط علمی به واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی برگشته، بسیار خوشحال هستیم.


جهان‌بین تبیین کرد: امیدوارم این روند، رشد و تعالی در دانشگاه‌ها و در کشور را در سال جدید به همراه داشته باشد.


مردم مالک اصلی دانشگاه آزاد اسلامی هستند


وی به برگزاری رویداد گام دوم در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تبیین کرد: مالک اصلی دانشگاه آزاد اسلامی مردم هستند و هدف اصلی از برگزاری رویداد گام دوم، آن است که نشان دهیم آینده کشور به دست جوانان این همین مرز و بوم ساخته می‌شود و به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این دانشگاه در تلاشیم با همکاری اعضای هیئت علمی برجسته، کارکنان و دانشجویان خلّاق و نخبه، دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی را در قالب یک‌هزار زیرساخت، یک‌هزار ایده، یک‌هزار شرکت دانش‌بنیان و فناور در خرداد در مصلای بزرگ تهران برگزار کنیم.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: مطمئناً با ارائه این دستاوردها، امضای قراردادهای همکاری بین دانشگاه با صنایع مختلف محقق خواهد شد که نتیجه آن رشد و توسعه بیشتر کشور و امید به آینده را شاهد خواهیم بود.


جهان‌بین اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری رویداد گام دوم در تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر شعار «تولید دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین» پیشرو و پیشگام بوده است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته