دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1401 - 16:27
در دیدار نوروزی کلانتری با کارکنان واحد کرج عنوان شد؛

از جوان‌سازی انگیزه‌ها تا ایجاد طرح‌های نو با نخبه‌پروری

دیدار نوروزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با کارکنان این دانشگاه در سال ۱۴۰۱ با تأکید بر جوان‌سازی انگیزه‌ها تا ایجاد طرح‌های نو با نخبه‌پروری برگزار شد.
کد خبر : 650890
کلانتری



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرج، دیدار نوروزی حسین کلانتری خلیل‌آباد دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با کارکنان این دانشگاه با حضور حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و جمع زیادی از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.


مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این دیدار خداوند را بزرگ‌ترین موهبت و رحمت الهی دانست و با تأکید بر بهره جستن از فیوضات و معنویات، دوری جستن از گناه, عیب‌جویی، فرصت بازگشت به خداوند و توبه اظهار کرد: در این ماه، رحمت خداوند بر بندگان نازل و قدرت نفوذ شیطان کمتر می‌شود.




بیشتر بخوانید:


برنامه‌های راهبردی حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی البرز در سال ۱۴۰۱




ابراهیم‌زاده، تلاش برای جلب رضایت خداوند، رعایت حقوق یکدیگر، کمک به همنوعان و گذشت نسبت به یکدیگر را خواستار شد.


از جوان‌سازی انگیزه‌ها تا ایجاد طرح‌های نو با نخبه‌پروری


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هم در این نشست اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که در آن قرآن فرو فرستاده شده، کتابی که مردم را راهبر و متضمن دلایل آشکار هدایت و میزان تشخیص حق از باطل است و در آن جبران گذشته‌ها و دریافت امان‌نامه ابدی از خدا مهیاست.


لزوم احیای ارزش‌های انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی کرج


کلانتری خلیل‌آباد افزود: فرصت‌ها زودگذرند و چه بسا تکرارناپذیر و ماه مبارک رمضان یکی از این فرصت‌هاست، امیدوارم از این ماه بیشترین بهره را ببریم.


وی با اشاره به اولویت‌های کاری و سازمانی بیان کرد: مسئولیت نگرفتم که زیر نام خدا بنشینم و اخلاق را زیر پا گذاشته و ظلم کنم، اولویت من رعایت اخلاق کاری و مکارم اخلاقی خواهد بود.


از جوان‌سازی انگیزه‌ها تا ایجاد طرح‌های نو با نخبه‌پروری


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج افزود: کمابیش شاهد پیروزی‌ها و شکست‌هایی در زندگی خود بوده‌ام، اما هر روز که به گذشته فکر می‌کنم می‌بینم که راه خود را درست انتخاب کرده‌ام، اما همچنان دغدغه‌ها باقی است.


کلانتری خلیل‌آباد یادآور شد: گام در راهی گذاشته‌ام که معادلات غلط را برهم بزنم و طرحی نو دراندازم و این امر محقق نمی‌شود مگر با کمک و همیاری کارکنان.


وی با اشاره به چالش‌های موجود در جامعه رعایت چند نکته در محیط کاری را ضروری دانست و متذکر شد: ضرورت گفت‌وگوی درون‌سازمانی، کاهش بیکاری اداری، جوان‌سازی انگیزه‌ها، احیای ارزش‌های انقلابی و انقلابی عمل کردن، جلوگیری از نخبه‌گریزی از دانشگاه، حب به دانشگاه، پرهیز از مطلق‌سازی سازمانی، پرهیز از دوقطبی یا چندقطبی شدن در دانشگاه، حفظ هویت انقلابی و ایرانی و توجه به آن، توجه مأموریت اصلی دانشگاه، ایجاد خلّاقیت و نوآوری و پرهیز از حرکت در مسیر پیموده شده ازجمله نکاتی است که در محیط کاری باید رعایت شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با اشاره به سخن شهید استاد مطهری که می‌فرمایند: «به قطاری که تند حرکت می‌کند سنگ می‌زنند و با قطار ایستاده کسی کاری ندارد» و «هر مصلحی اول باید صالح باشد تا بتواند مصلح باشد» به استفاده از مدیران صالح در مجموعه تأکید کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته