دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1401 - 16:20
پارساپور:

بخش‌های مختلف دانشگاه آماده پاسخگویی به سؤالات و مطالبات دانشجویی هستند

رئیس شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس آماده پاسخگویی به سؤالات و مطالبات دانشجویی هستند.
کد خبر : 650888
کلاس درس



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، آتسا پارساپور در حاشیه بازدید اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از روند حضوری شدن کلاس‌های درس اظهار کرد: براساس دستورالعمل ابلاغ شده از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۴ فروردین واحد بندرعباس بعد از دو سال آموزش به‌صورت برخط و غیرحضوری به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به آموزش حضوری بازگشته‌ و دانشجویان و استادان با حضور فیزیکی در کلاس‌های درس به علم‌آموزی و تعامل علمی می‌پردازند.




بیشتر بخوانید:


بازگشت جان دوباره به دانشگاه‌ها پس از گذشت دو سال




وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از ابتدای ترم جدید آمادگی حضوری‌ شدن را داشت، اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل سازمان مبنی بر ازسرگیری آموزش مجازی تا پایان سال گذشته، این روند به شکل مجازی ادامه یافت و با ابلاغ سازمان مرکزی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام تعطیلات، روند آموزشی از غیرحضوری به حضوری تغییر یافت.


رئیس شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه آموزش حضوری در مقایسه با آموزش مجازی دارای مزایای بسیار زیادی است و در میزان آموزش و اثربخشی در یادگیری دانشجویان تأثیر زیادی دارد، ادامه داد: ازسرگیری آموزش حضوری یک ضرورت و نیاز مبرم درراستای رشد علمی و ارتقای تحقیقات و فناوری کشور است.


پارساپور یادآور شد: خدمات دانشجویی به‌صورت حضوری ارائه می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم برای امنیت، آرامش و ادامه تحصیل دانشجویان صورت گرفته و دانشجویان می‌توانند با انگیزه، حمایت و تسهیلات دانشگاه تحصیل خود را به پایان ببرند.


وی تأکید کرد: دانشجویان با اطمینان‌خاطر به استفاده از امکانات کمک آموزشی دانشگاه ازجمله آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و لابراتوارهای پیشرفته، سالن‌های مطالعه، مکان‌های ورزشی، خوابگاه‌ها و ... می‌توانند با گام گذاشتن در مسیر دانایی بیشتر و علم‌آموزی مؤثرتر برای رسیدن به اهداف بلند تلاش کنند.


رئیس شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: خدمات در واحدها و مراکز استان هرمزگان به صورت حضوری انجام می‌شود و بخش‌های دانشگاه آماده پاسخگویی به سؤالات و مطالبات دانشجویی هستند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته