دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1394 - 15:41
هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال؛

نبرد بالانشینان برای کسب پیروزی/ کاله در یک قدمی حذف

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال فردا با چهار دیدار پیگیری خواهد شد و کاله که در شرایط سختی قرار دارد، در صورت شکست از حضور در جمع هشت تیم پلی‌آف باز خواهد ماند.
کد خبر : 65087

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا ( چهارشنبه) در حالی آغاز می شود که تیم‌های شهرداری تبریز، سایپای تهران، متین صالحین ورامین، آرمان ورزشی اردکان و کاله مازندران برای کسب چهار سهمیه پلی آف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


در این میان شرایط کاله از همه تیم‌ها سخت‌تر است چرا که هم‌اکنون در رده نهم جدول قرار دارد و در فاصله دو هفته تا پایان دور برگشت با یک باخت شانس حضور در پلی آف را از دست خواهد داد بنابراین باید در هر دو دیدار باقی مانده پیروز شود.


تیم کاله فردا مهمان تیم ثامن مشهد خواهد بود. البته صعود ثامن به مرحله پلی آف مسجل شده است اما برای تثبیت جایگاه چهارمی خود باید پیروز میدان باشد.


تیم‌ بانک سرمایه هم فردا به مصاف شهرداری تبریز می‌رود و اگر شاگردان کارخانه در این دیدار به پیروزی برسند صدرنشینی خود را در مرحله مقدماتی قطعی می کنند. از طرف دیگر شهرداری تبریز هم که در جایگاه پنجم قرار دارد به دنبال پیروزی و صعود قطعی به مرحله پلی آف است.


از دیگر بازی‌های این هفته تقابل تیم پیکان مقابل شهرداری ارومیه است. شاگردان اکبری که اکنون در جایگاه دوم قرار دارند و برای اینکه این موقعیت را حفظ کنند به برد نیاز دارند. از طرف دیگر متین ورامین هم یک برد دیگر می‌خواهد تا در جمع هشت تیم راه یافته به پلی آف باقی بماند و همین موضوع حساسیت کار را دو چندان کرده‌ است.


تیم آرمان ورزشی اردکان هم در این هفته روبه رو سایپا قرار می گیرد، تیم سایپا شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد و حتی اگر در این دیدار هم شکست بخورد به پلی آف صعود خواهد کرد چراکه امتیاز آنها 25 است اما امتیاز تیم آرمان در صورت پیروزی هم به 24 خواهد رسید.


این هفته قرار بود تیم شهردای ارومیه در زمین خود به مصاف بازرگانی گنبد برود ولی این دیدار به دلیل انصراف تیم بازرگانی جواهری گنبد از مسابقه برگزار نمی‌شود و تیم شهرداری ارومیه با برد فنی سه بر صفر به چهاردهمین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت.


برنامه هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


* بانک سرمایه - شهرداری تبریز، خانه والیبال، ساعت ۱۵:۲۰


* پیکان تهران - متین صالحین ورامین، خانه والیبال، ساعت ۱۷:۳۰


* آرمان ورزشی اردکان - سایپا تهران، سالن آیت الله خاتمی، ساعت ۱۷


* ثامن الحجج خراسان - کاله مازندران، سالن مهران، ساعت ۱۷


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته