دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین فراخوان سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد

ثبت‌نام در چهارمین فراخوان حمایتی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از فعالان زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تا ۳۱ فروردین‌ماه ادامه دارد.
کد خبر : 650811
عکس جدید سر در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، چهارمین فراخوان حمایتی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از فعالان زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۰ در قالب مشارکت حقوقی و از جنس سرمایه‌گذاری خطرپذیر یا Venture Capital (VC) است که از تاریخ ۲۴ اسفندماه اعلان عمومی شده و تا ۳۱ فروردین‌ماه امکان ثبت درخواست برای متقاضیان وجود دارد.


این فراخوان سرمایه‌گذاری که با مدل مشارکت حقوقی یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) اجرا می‌شود در واقع کامل‌کننده سبد حمایت‌های مالی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در طی کمتر از یک سال از زمان استقرارش است.


۱۵ میلیارد ریال وجوه تعیین‌شده در چهارمین فراخوان حمایتی و اولین فراخوان مشارکت حقوقی یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز همانند ۳ فراخوان قبلی از منابع داخلی خود صندوق تأمین اعتبار شده است.


متقاضیان دریافت سرمایه در این فراخوان تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که طرح‌های خود را برای صندوق ارسال کنند. مخاطبان این فراخوان تمام فعالان زیست‌بوم دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، شرکت‌ها، هسته‌ها و گروه‌های استارت‌آپی که حداقل یکی از اعضای هیئت مدیره یا مدیرعامل (ویژه اشخاص حقوقی) یا نفرات اصلی آن‌ها (ویژه گروه‌های فناور یا استارتاپی) جزء اساتید، کارمندان، فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یا مکان استقرارشان در یکی از فضاهای مراکز رشد، سراهای نوآوری، پارک علم و فناوری یا سایر اماکن دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور باشند.


شیوه‌نامه‌ها و فرم خام ارسال طرح در این فراخوان با جزئیات کامل تهیه شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشان AzadFund.ir در جریان کامل جزئیات قرار گیرند.


لینک دانلود موارد مذکور:


لینک دانلود شیوه‌نامه: https://azadfund.ir/content/images/۲۸۹۵/۱۴۰۰۱۲۲۴-Shivenameh.pdf


لینک دانلود تعهدنامه ارزیابی: https://azadfund.ir/content/images/۲۸۹۵/۱۴۰۰۱۲۲۴-Taahodnameh.pdf


لینک دانلود نحوه تدوین طرح: https://azadfund.ir/content/images/۲۸۹۵/۱۴۰۰۱۲۲۴-TadvinTarh.pdf


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته