دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1401 - 10:08
امام جمعه شهرستان اقلید عنوان کرد؛

گام‌های مؤثر دانشگاه‌ آزاد اسلامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری

امام جمعه شهرستان اقلید گفت: دانشگاه‌ آزاد اسلامی می‌تواند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تبیین فرمایش ایشان و ارائه راهکارهای علمی و دانش‌بنیان در زمینه دسترسی مطلوب به این مهم گام‌های مؤثری بردارد.
کد خبر : 650760
دیدار نظری با مسئولان اقلید



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اقلید، سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید به همراه اعضای هیئت رئیسه و تعدادی از کارکنان با حضور در دفاتر امام جمعه و فرماندار شهرستان اقلید با حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی امام جمعه و شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.




بیشتر بخوانید:


دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با امام جمعه اقلید




طالبی امام جمعه شهرستان اقلید در این دیدار گفت: دانشگاه‌ آزاد اسلامی که بار عظیمی از مسئولیت آموزش عالی کشور را بر دوش دارد، می‌تواند در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تبیین فرمایش ایشان و ارائه راهکارهای علمی و دانش‌بنیان در زمینه دسترسی مطلوب به این مهم گام‌هایی مؤثر بردارد.


گام‌های مؤثر دانشگاه‌ آزاد اسلامی در عمل به منویات مقام معظم رهبری


شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید هم در این دیدار با قدردانی از عملکرد خوب دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته و نقش‌آفرینی در امور مهم شهرستان اقلید بیان کرد: این دانشگاه در فعالیت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی حضور مؤثری داشته است.


نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید هم با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه و ظرفیت بالا و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از تعامل ادارات شهرستان اقلید با این دانشگاه در حوزه‌های علمی، فرهنگی شهرستان استقبال کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته