رضایتمندی مسافران در ایام نوروز/ رفع نواقص موجود در ایام نوروز برای سفرهای آینده
به گزارش خبرنگار حوزه میراث فرهنگی و گردشگری گروه جامعه خبرگزاری آنا، علی اصغر شالبافیان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در نشست خبری عملکرد نوروزی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که صبح امروز ۱۵ فروردین ماه برگزار شد اظهار کرد: در قالب اطلاعیههای روزانه ما موارد مهم برای مدیریت سفرها را در ایام نوروز اعلام میکردیم و موضوع مسمومیتهای ناشی از گاز رو به تساعد بود و خوشبختانه این آمار با همکاری های لازم روند نزولی پیدا کرد.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر افزود: بسیج شدن دستگاههای مختلف برای مدیریت سوانح جادهای را شاهد بودیم و سازمانهای متفاوت پویشهای متفاوتی را راه اندازی کردند.
وی گفت: موضوع اسکانهای اضطراری یکی از مطالب مطرح بود و خوشبختانه شهرداریها و سایر دستگاه ها در این زمینه پای کار آمدند، همچنین موضوع دفاع از حقوق مسافران را امسال داشتیم.
شالبافیان با بیان اینکه یکی از نتایج همافزایی ها موضوع رضایتمندی مسافران بود گفت: در حوزه میراث فرهنگی بیش از ۶۵۰ بازارچه میراث فرهنگی در کشور ایجاد شد و ۲ هزار برنامه فرهنگی را در مراکز فرهنگی برگزار کردیم و یک سری نقاط ضعفی داشتیم و در تمام استانها پیگیر رفع آنها هستیم.
انتهای پیام/۴۱۷۲/
انتهای پیام/