دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قطعه دوزبانه و جدید گروه «لیله‌القدر» منتشر شد +صوت

گروه هم‌خوانی «لیله‌القدر» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان قطعه‌ای جدید را با حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار داد.
کد خبر : 650428
گروه لیله القدر

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، گروه هم‌خوانی «لیله القدر» تک‌آهنگ «یا خالِقَ الاَکوان» را با حال و هوایی معنوی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان عرضه و رونمایی کرد.


در این اثر دلنشین موسیقایی، صالح دریایی‌فرد، ترانه‌سرای بخش فارسی، انورالمشیری ترانه‌سرای بخش عربی، وحید اختری آهنگساز و صابر دریایی‌فرد میکس و مستر کار را انجام داده‌اند. صالح، صادق و صابر دریایی فرد، محمد خرمی، حمیدرضا حدادی، مهدی مسافرچی، محمد خرمی‌فرد، ابوذر مرزوقی و وحید اختری نیز به عنوان خواننده، گروه را تشکیل می‌دهند و در مدح خداوند متعال می‌خوانند و می‌نوازند.


در ادامه می‌توانید قطعه «یا خالق الاکوان» را بشنوید.






در شرح و توضیح این اثر آمده است:


گروه موسیقی الهی لیله‌القدر در این بهار قرآن تصمیم به ساخت و تنظیم قطعه‌ای جدید به دو زبان فارسی و عربی کرد که به لطف الهی هدیه‌ای رمضانی به دوستداران قطعات الهی و مذهبی شد. اینک در این طلیعه و تلاقی زیبا، این گروه اثری زیبا با عنوان آغوش تو پیشکش دل‌های عاشق شما مخاطبان در این ماه غفران و رحمت کرده است. در این اثر تلاش شده است تا در روزهای گران‌قدر ماه مبارک رمضان مخاطب اثر، شنونده اثری آرامش‌بخش در حال و هوای ماه مهمانی خدا باشد.


گروه هم‌خوانی «لیله‌القدر» در ابتدا به‌عنوان یک مجموعه فعال در حوزه تواشیح مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و علاوه‌بر اجرای چند زبانه آثار خود، سبک جدیدی از هم‌خوانی آثار مذهبی را شکل داده و با به کار گرفتن موسیقی تلاش کردند که فضای متفاوتی از اجراهای این چنینی را ارائه دهند.


پیش از این و هم‌زمان با شب عید نوروز و سال نو، قطعه عیدانه با عنوان «تازه شد دنیا با ما» توسط همین گروه اجرا شده بود.


انتهای پیام/۴۱۷۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته