دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حاشیه‌های روز اول جشنواره

تاخیر یک ساعت و نیمه «گیتا»/ صندلی های خالی مستند و هنر و تجربه

روز اول جشنواره فیلم فجر در برج میلاد با تاخیر یک ساعت و نیمه اکران فیلم «گیتا» همراه بود.
کد خبر : 65037

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در اولین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر تعدادی از بازیگران سینما برای دیدن فیلم‌های روز اول به برج میلاد آمده و در کنار اهالی رسانه و همکاران خود به دیدن فیلم‌ها نشستند.


از میان سینماگران افرادی همچون فرزاد موتمن، علیرضا زرین‌دست، مونافرجاد، آزاده صمدی، فرزاد حسنی، حامد بهداد، رسول صدرعاملی، سروش صحت، گوهر خیراندیش، پژمان بازغی، محسن کیایی، هانیه توسلی، میلاد کی‌مرام، پیمان معادی، حامد کمیلی، ابراهیم حاتمی‌کیا، رویا نونهالی، ستاره اسکندری، کمال تبریزی و... در کاخ جشنواره حاضر بودند.


اکران فیلم‌های در روز اول با فیلم مستند «اهالی خیابان یک طرفه» آغاز شد و در سانس دوم فیلم «برداشت دوم از قضیه چندم» در گروه هنر و تجربه ادامه یافت. در این دو سانس حتی نیمی از صندلی‌های برج پر نشد.


در سانس سوم، اکران فیلم «گیتا» از گروه نگاه نو به دلیل نقص فنی یک ساعت و نیم در اکران تاخیر داشت و پس از اینکه اعلام کردند فیلم اکران نمی‌شود با با نقص فنی و قطع شدن مکرر صدا اکران شد.


سانس چهارم به اکران فیلم «نقطه کور» ساخته مهدی گلستانه با بازی محمدرضا فروتن و هانیه توسلی اختصاص داشت.


در سانس پایانی که به دلیل تأخیر در اکران فیلم «گیتا» به ساعت 24 کشیده شد، فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان به نمایش درآمد و حدود ساعت 1:30 دقیقه بامداد اهالی رسانه برج میلاد را ترک کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته