دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1401 - 12:07

تولید تابلو برق پلاستیکی (کارگاه ایران پارس الکتریک)

تابلو برق یک جعبه فلزی و یا پلاستیکی است که یک درب روی آن تعبیه شده است؛ و معمولاً در گوشه ای از ساختمان بر روی دیوار نصب می‌شود.
کد خبر : 650365
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا،تابلو برق یک جعبه فلزی و یا پلاستیکی است که یک درب روی آن تعبیه شده است؛ و معمولاً در گوشه ای از ساختمان بر روی دیوار نصب می‌شود. درون تابلو برق، میتوان کلیدهایی را مشاهده کرد که هر کدام یک بخش از سیستم برق ساختمان را پوشش داده و با خاموش و یا روشن کردن آنها، جریان برق در سیستم مد نظر، قطع و وصل خواهد شد، شایان ذکر است هر کلید باید برچسبی داشته باشد که مساحتی را که کنترل می‌کند، مشخص کند. و از طرفی قبل از هر تابلو برق سیستمی تعبیه می‌شود که کنترل کننده اصلی قطع و وصل جریان الکتریسیته به درون تابلو است.


طیف گسترده ای از تابلو برق پلاستیکی یا پلی‌کربنات با کیفیت بالا و تحت استانداردهای خاص را می توان سفارش داد. این پنل برای مقاومت در برابر سخت ترین و چالش برانگیزترین کاربردهای صنعتی و ساختمانی طراحی شده است. تولید تابلو برق پلاستیکی قیمت تابلو برق با قیمت رقابتی در اکثر گروه های صنعتی کشور ساخته و ارائه می‌شود.


قیمت تابلو برق که مطمئناً با وجود نوسانات اقتصادی امروزه، مقدار مشخصی ندارند و به پارامترهای مختلفی نظیر جنس بدنه تابلو، ابعاد، نوع آن و … بستگی دارد. بنابراین جهت اطلاع از لیست قیمت تابلو برق مورد نظر بهتر است با سازنده تابلو تماس بگیرید و با توجه به فاکتورهایی که در ذهن دارید، قیمت را جویا شوید، بهترین قیمت تابلو برق بازار در فروشگاه ایران پارس الکتریک، برای اطلاع از قیمت انواع تابلو برق صنعتی با ما تماس بگیرید.


تولید تابلو برق پلاستیکی (کارگاه ایران پارس الکتریک)


انواع تابلو برق پلاستیکی


تابلو برق همانطور که گفته شد در طیف گسترده ای تولید میشود که میتوان انواع تابلو برق پلاستیکی را بر اساس



  1. نوع کاربرد

  2. سایز و ابعاد



  1. نوع درب


تقسیم بندی کرد.


انواع تابلو برق پلاستیکی براساس کاربرد



  • تابلو برق ساختمانی و صنعتی

  • تابلو برق های مورد استفاده در تولید برق

  • تابلو برق بانک خازنی

  • تابلو برق جهت کنترل موتورهای الکتریکی

  • تابلو برق PLC

  • تابلو برق مارشالینگ یا واسطه ای

  • تابلو برق سه فاز و تک فاز


انواع تابلو برق پلاستیکی براساس سایز و ابعاد



  • باکس پلی کربنات با سایز 13*30*20

  • باکس پلی کربنات با سایز 15*35*25

  • باکس پلی کربنات با سایز 17*40*30

  • باکس پلی کربنات با سایز 21*50*40

  • باکس پلی کربنات با سایز 21*60*40

  • باکس پلی کربنات با سایز 25*70*50

  • باکس پلی کربنات با سایز 27*80*60


انواع تابلوبرق پلاستیکی بر اساس نوع درب



  • درب مات

  • درب شفاف


قیمت تابلو برق پلاستیکی


نماینده پخش محصولات پلی کربنات شرکت دانوب و WORLD PLAST و عرضه کننده انواع تابلو باکس های پلاستیکی با جنس پلی کربنات (ABS) در لاله زار تهران ، با بهترین کیفیت و قیمت موجود در بازار با تضمین قیمت و کیفیت محصولات ، برای اطلاع از قیمت این محصولات با ما تماس بگیرید .


قاعدتا قیمت تابلو برق پلاستیکی نیز به یکسری عوامل و مواردی مهمی چون:



  1. برند

  2. ابعاد



  1. ساختار و شکل بیرونی

  2. متصل به دیوار و یا حالت ایستاده روی زمین

  3. توکار و روکار بودن


بستگی دارد. به عنوان مثال: برندهایی چون، دانوب، پارس صنعت، واصل الکتریک از جمله گروه های صنعتی در تولید باکیفیت تابلو برق پلاستیکی محسوب می‌شوند.


گروه صنعتی پارس الکتریک با ایجاد امکان فروش حضوری و آنلاین (از طریق سایت خود)، قیمت تابلو برق پلاستیکی را به صورتی کاملا رقابتی ارائه می‌دهد.


تابلو برق پلاستیکی توکار


این مدل تابلو برق ها حتما باید در داخل ساختمان و هنگام ساخت آن، استفاده شوند. چراکه بدنه تابلو برق پلاستیکی توکار درون دیوار قرار می‌گیرد که در این حال تکنسین برق، محل نصب آن را تعیین و سپس درون دیوار تعبیه می‌کند، بدنه تابلو برق توکار به دلیل قرارگیری درون دیوار، قابل رویت نیست و این درحالی است که درب تابلو برق روی دیوار، جهت دسترسی به کلیدهای داخلی، قابل مشاهده است. شایان ذکر است این تابلوها بیشتر در درون واحد ساختمان و راهروها قابل استفاده قرار می‌گیرند.


تابلو برق پلاستیکی روکار


تابلو برق پلاستیکی روکار، یکی از پرکاربردترین نوع در تابلو برق ها محسوب میشود و دلیل این امر است به راحتی میتواند در هر زمان نصب و استفاده گردد. چراکه روی دیوار نصب شده و نیاز به بنایی و کندن دیوار نخواهد داشت.


تابلو برق پلی کربنات


تابلو برق پلاستیکی با نام تابلو برق پلی کربنات نیز شناخته می‌شود. درواقع این تابلوها از متریالی به نام ABS ساخته و پرداخته شده‌اند. به نحوی که تابلو برق پلی کربنات مجهز به یک نوار آب بندی شده است که دارای درجه حفاظتی بالغ برIP 65 می‌باشد.


ABS در دسته‌ای از پلیمر به نام ترموپلاستیکی قراردارد که، توانایی و مقاومت بسیار بالایی در شرایط محیطی مختلفی من جمله: اسیدی، روغنی، الکلی و قلیایی از خود نشان می‌دهد.


طراحی و تولید انواع تابلو در کارگاه تولید تابلو برق


قابل توجه است که این تابلوها مناسب محیط بیرونی نیستند چرا که مقاومت پایینی در برابر اشعه خورشید دارند و دچار شکنندگی میشوند. از این رو از تابلو برق پلی کربنات بیشتر برای درون ساختمان استفاده می‌شود.


تابلو برق پلاستیکی ضد آب


همانطور که می دانیم هنگام شنیدن، واژه ضد آب، اجزایی در ذهن ماتداعی می‌شوند که، عموما از پلاستیک ساخته شده اند. تابلو برق پلاستیکی نیز به دلیل ساختار و متریال به کار رفته در آن ضد آب است.


ویژگی تابلو برق پلاستیکی ضد آب



  • تابلو برق پلی کربنات دارای یک سینی گالوانیزه است که این سینی بستر نصب و اتصال کلیه قطعات الکترونیکی درون تابلو را فراهم می‌کند.

  • این تابلوها مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه‌های احتمالی و فشار وارده، از خود نشان می‌دهند.

  • ضد حریق و مقاوم دربرابر حرارت هستند.

  • دارای یک عایق حرارتی هستند که در صورت استفاده در محیط های خارجی، مقاومت خوبی در برابر اشعه خورشید از خود نشان می‌دهند.

  • از دیگر ویژگی تابلو برق پلاستیکی ضد آب می‌توان به مقاومت و دوام آن در برابر رطوبت، آب، حشرات و گرد و غبار اشاره کرد.

  • به عنوان یک عایق الکتریکی جهت جلوگیری از برق گرفتگی نیز محسوب می‌شود.

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه این نوع از تابلوهای برق در برابر تابلو برقهای فلزی، محبوبیت استفاده بیشتر از آنان را فراهم کرده است.


مشاهده محصولات ایران پارس الکتریک: تابلو برق ریتال


تابلو برق پلاستیکی ترکیه ای


تابلوی برق پلاستیکی مدلTongun Pano ساخت کشور ترکیه بوده، که از کیفیتی بالا و در ابعاد مختلف همانند سایر تابلو برق های پلی کربنات ساخته شده است.


تابلو برق پلاستیکی ضد اب از جنس ABS در ابعاد و سایزهای مختلفی ساخته شده است. انواع تابلو برق پلاستیکی به نوع کاربرد، سایز و ابعاد و نوع درب بخش بندی می‌شوند. قیمت تابلو برق پلاستیکی نیز قاعدتا تحت تاثیر مواردی چون: شکل ظاهری، توکار و روکار بودن، ابعاد، برند و حالت ایستاده و یا قابل نصب روی دیوار، قرار می‌گیرد. تابلو برق پلی کربنات نام دیگر تابلو برق پلاستیکی است که در واقع تولید تابلو برق پلاستیکی در ایران توسط گروه های صنعتی بزرگ و معتبری چون : دانوب، پارس صنعت و واصل الکتریک تولید می‌شود. تابلو برق پلاستیکی توکار و تابلو برق پلاستیکی روکار هرکدام متناسب با نوع و محیط بکارگیری تابلو استفاده می‌گردند و در نهایت دربین انواع تابلو برق تولیدی داخل کشور، تابلو برق پلاستیکی ترکیه ای به چشم میخورد که ساخت کشور ترکیه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.


ایران پارس الکتریک نماینده پخش محصولات پلی کربنات شرکت دانوب و WORLD PLAST و عرضه کننده انواع تابلو باکس های پلاستیکی با جنس پلی کربناتABS در لاله زار تهران ، با تضمین قیمت و بهترین کیفیت موجود در بازار است.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته