دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از امروز؛

آموزش حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می‌شود

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از امروز (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) پذیرای تمامی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی است.
کد خبر : 650316
سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و تشکیل ستادهای استقبال از دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دریافت دز دوم واکسن کرونا توسط بیش از ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، این مرکز آموزشی از امروز (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) پذیرای تمامی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در واحدهای سراسر کشور است.


به گزارش آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ۶ فروردین ۱۴۰۱، با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضوری شدن کلاس‌های آموزشی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تجربه خوبی در بحث دانشجویان پزشکی دارد، به‌طوری‌که در ایام کرونا نیز ۱۲ هزار دانشجوی رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه، در خوابگاه‌های سراسر کشور حضور داشته‌اند.


وی با اشاره به آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجویان، اظهار کرد: به‌منظور حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها، دریافت سه دز واکسن کرونا الزامی است. با توجه به اینکه بیش از ۳۸ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی استفاده از خوابگاه‌ هستند، می‌توانند با ارائه کارت واکسیناسیون کرونا، از 14 فروردین 1401 از امکانات خوابگاهی استفاده کنند.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته