دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اعتراض سرمربی تیم ملی فوتسال به تعطیلی 9 ماهه لیگ

ناظم‌الشریعه: تصمیم کمیته فوتسال اشتباه است/ فوتسال ایران ضربه می‌خورد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در زمان تعطیلی مسابقات لیگ، کار برای کادر فنی تیم ملی سخت می‌شود و نمی‌‌توانیم بازیکن را در شرایط تمرینی و مسابقه قرار دهیم.
کد خبر : 65019

محمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تصمیم کمیته فوتسال برای تعطیلی 9 ماهه مسابقات لیگ فوتسال گفت: «تصمیم گیرنده اصلی در این مورد، مدیران کمیته فوتسال هستند، اما این تصمیم اشتباهی است که به فوتسال ایران و تیم ملی ضربه می‌زند. در زمان تعطیلی مسابقات لیگ، کار برای کادر فنی تیم ملی سخت می‌شود و نمی‌‌توانیم بازیکن را در شرایط تمرینی و مسابقه قرار دهیم.»


وی ادامه داد: «یک بازیکن حرفه‌ای باید در مسابقات لیگ حضور داشته باشد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. زمانی که لیگ تعطیل شود، باید بازیکن را از خانه‌اش به محل تمرین بیاوریم که از شرایط مسابقه دور است. تیم ملی هم در اردوهای تمرینی، نمی‌تواند بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام دهد تا بازیکن را به فرم ایده‌آل برساند.»


سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص راه‌حل این مساله و تعطیل نکردن لیگ بیان کرد: «مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه سال آینده برگزار می‌شود. باید تدابیری اتخاذ شود تا مسابقات لیگ زودتر شروع شود تا زمان شروع مسابقات جام جهانی، لیگ فوتسال به نیم فصل خودش رسیده باشد. اردیبهشت سال آینده بهترین تاریخ شروع مسابقات لیگ است و با این برنامه‌ریزی ضربه‌ای به تیم ملی وارد نمی‌شود.»


ناظم الشریعه در رابطه با شرایط ملی‌پوشان فوتسال برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود افزود: «در چند روز گذشته اردوی تیم در مشهد به پایان رسید و تا 18 بهمن ماه در تهران اردوهای خودمان را دنبال می‌کنیم. در 18 بهمن ماه به ازبکستان می رویم تا 21 همین ماه اولین بازی خودرا در مسابقات جام ملت‌های آسیا مقابل اردن انجام دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته