دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1401 - 15:34
رئیس دانشگاه آزاد جیرفت:

ایثار گروه‌های جهادی از صفحات درخشان انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت گفت: ایثار و از خودگذشتگی اعضای گروه‌های جهادی در خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند استان یکی از صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 649981
اردوی جهادی جیرفت



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از جیرفت؛ اسماعیل اسلامی با حضور درحوزه روستایی بخش بلوک و اسماعیلی از توابع شهرستان جیرفت از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی کشور، دانشگاه آزاد کرمان، دانشگاه شهید بهشتی تهران که با همکاری دانشگاه آزاد جیرفت در حال برگزاری است، بازدید کرد.




بیشتر بخوانید:


اهدای شیرخشک و غذای کودک به سیل‌زدگان جنوب کرمان




وی با تبریک ایام نوروز و آرزوی سالی سرشار از خیر و برکت برای جهادگران این اردو گفت: حضور دانشجویان گروه جهادی در ایام تعطیلات نوروزی برای خدمت در مناطق کم‌برخوردار یکی از بخش‌های محروم استان اقدامی ارزشمند و بزرگ است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت افزود: ایثار و از خودگذشتگی اعضای گروه‌های جهادی در خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند استان یکی از صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی و گواه نقش‌آفرینی فعال نسل مؤمن و انقلابی در عصر حاضر است.


اسلامی گفت: جوانان بسیجی و انقلابی در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۱ بدون هیچ‌گونه چشمداشتی برای خدمت به نیازمندان در نقاط محروم جنوب استان کرمان حضور پیدا کردند و این حضور خالصانه مروج روحیه اُمید و نشاط در سراسر خطه جنوب است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته