دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1401 - 11:48

گل‌محمدی - سپاهان؛ خیلی دور خیلی نزدیک

سرمربی پرسپولیس به نظر می‌آید تیم فصل آینده خود را انتخاب کرده است.
کد خبر : 649944
دیدار تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان



به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، رفت و برگشت‌های اخیر یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس نشان دهنده این است که این مربی تمایل چندانی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد و او به دنبال این است تا در فصل آینده در شرایط بسیار بهتری از نظر مالی کارش را در فضای جدید پیش ببرد.


لیست عجیب گل‌محمدی


گل‌محمدی آن‌طور که باید نتوانسته به خوبی با رضا درویش ارتباط برقرار کند و بیم آن دارد که در صورت عدم تکرار موفقیت‌هایش دز پرسپولیس جای خود را به مربی دیگری بدهد. البته سرمربی فعلی پرسپولیس برای اینکه در این تیم بماند از مدیریت باشگاه خواسته برای فصل آینده مقدمات حضور نفراتی چون شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، علیرضا پورعلی گنجی، علی علیپور، علیرضا بیرانوند،مهدی قائدی، احمد نوراللهی، اسماعیل دانایی‌فر،شهریار مغانلو....را در تیمش فراهم کند که قطعا کار بسیار سختی برای درویش خواهد بود.


هدف اصلی گل‌محمدی از ارائه لیست عجیب


در حقیقت گل‌محمدی به دنبال این است مدیریت باشگاه پرسپولیس را برای جذب بازیکن سخت تحت فشار قرار دهد و اگر آنها نتوانستند بازیکنان مدنظرش را جذب کنند آنوقت بهانه‌ای در ظاهر موجه برای رفتن داشته باشد. در صورت این اتفاق هم هواداران پرسپولیس مدیریت باشگاه را مقصر جدایی گل‌محمدی خواهند دانست. این سیاستی که یحیی برای فصل آینده پیش گرفته قدر مسلم تبعاتی هم برای او در پی خواهد داشت.


مذاکره با سپاهان از نیم فصل


هواداران پرسپولیس خیلی خوب می‌دانند مذاکره یحیی گل‌محمدی با باشگاه سپاهان برای جانشینی محرم نویدکیا در نیم فصل انجام شد و یحیی به دنبال ایجاد فرصت مناسب بوده و هست تا با یک قرارداد خیلی خوب مالی سر از این تیم در بیاورد.


قدر مسلم سپاهان با شرایط مالی ایده‌آلی دارد خیلی بهتر می‌تواند خواسته های مالی یحیی را فراهم و بازیکنان مدنظرش را جذب کند. هر چند این تیم در شرایط فعلی پر مهره‌ترین تیم لیگ است و گل‌محمدی به خوبی متوجه این مسئله هست.


هدف از قهر و آشتی‌ها


در هر صورت گل‌محمدی با قهر و آشتی‌های اخیرش همواره سعی کرده شرایط را برای جدایی خود از پرسپولیس فراهم کند و شمار زیادی از هواداران این تیم هم از این اقدامات او دلخورند و طبیعتا اگر پرسپولیس این فصل نتواند جامی بیاورد از رفتن این مربی قطعا استقبال خواهند کرد.
از طرفی یحیی در این فصل آنقدر از عدم جذب بازیکنان مدنظرش حرف زده که براحتی می‌توان تشخیص داد او چه توجیهی برای عدم موفقیت احتمالی تیمش در پایان فصل خواهد داشت.


انتهای پیام/۴۱۴۶



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته