دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد

افزایش تعامل با بخش خصوصی از اولویت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به سهم 92درصدی صنایع کوچک از صنایع کل کشور اشاره و افزایش تعامل با بخش خصوصی و ارتقاء جایگاه خوشه‌های صنعتی در صنعت را از جمله اولویت‌های سازمان عنوان کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات و شکایات مردمی تسریع می‌شود.
کد خبر : 64978

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی یزدانی در جمع مدیران و کارکنان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ارتقاء جایگاه بنگاه‌های خرد و کوچک و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از ماموریت‌های اصلی سازمان دانست و تصریح کرد: باید در جهت حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و رسیدگی به مشکلات صنعتگران گام‌های موثرتری برداشته شود.


وی رسیدگی به شکایات مردمی را از برنامه‌های اصلی سازمان برشمرد و اظهار کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات مراجعه‌کنندگان و همچنین شکایات آنها بازرس ویژه‌ای منصوب خواهد شد.


یزدانی بهبود وضعیت رفاهی کارکنان را از دیگر برنامه‌های سازمان برشمرد و عنوان کرد: سعی بر این است تا از تمام توان کارکنان به نحو مطلوب استفاده شود.


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی همه کارکنان هستیم، خاطر نشان کرد: از پیشنهادهای سازنده استقبال و تقدیر و فضا را برای جهش سازمان فراهم می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته