دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1401 - 16:01

نمایندگی تعمیرات سرفیس نوژینو در ایران microsoft surface

محصولات سرفیس یکی از حساسترین تبلت/لپ تاپ های موجود در بازار هستند و هنگامی که به مشکل بر میخورن و نیازمند تعمیر می شوند باید به تعمیرگاهی مجهز با تعمیرکار متخصص سرفیس داده شوند چون تعمیرات سرفیس به دلیل حساسیت نیازمند تجربه و ابزار تعمیراتی پیشرفته ای می باشد .
کد خبر : 649714
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، محصولات سرفیس یکی از حساسترین تبلت/لپ تاپ های موجود در بازار هستند و هنگامی که به مشکل بر میخورن و نیازمند تعمیر می شوند باید به تعمیرگاهی مجهز با تعمیرکار متخصص سرفیس داده شوند چون تعمیرات سرفیس به دلیل حساسیت نیازمند تجربه و ابزار تعمیراتی پیشرفته ای می باشد .


تعمیرات تبلت سرفیس نیاز به دانش و تخصص دارد و برای تعمیر و ارائه سرویس در سریع ترین زمان ممکن ، بهتر است به مراکز تخصصی مراجعه کرده یا مشاوره بگیرید . از آنجا که تبلت سرفیس بسیار سبک و باریک است، قطعات آن به شکل فشرده ای در کنار یکدیگر قرار می گیرد و به همین دلیل موضوع تعمیرات آن حساسیت خاصی دارد و برای تعمیر و رفع ایراد آن باید کارشناس حرفه ای وارد عمل شود.



کدام سرفیس ها قابل تعمیر هستند ؟


به طور کلی هم سرفیس های مایکروسافت قابل تعمیر هستند و هرگونه مشکلی که در سرفیس پیش بیاد بلا استثنا توسط تعمیرکار سرفیس مجرب نوژینو قابل حل خواهد بود از جمله خرابی هایی که در سرفیس بوجود می ایند و قابل حل هستند شامل : تعویض و خرید باتری سرفیس , تعویض ال سی دی سرفیس , تعمیر برد سورفیس , خرابی پورت های سرفیس , خرابی باتری سرفیس , خرابی شارژر سرفیس , از کار افتادن تاچ , پرش تاچ , تعمیر مشکلات سخت افزاری از جمله شارژ نشدن سرفیس یا کار نکردن سرفیس بدون شارژر و .... اشاره کرد


مشکلات نرم افزاری سرفیس هم از قبیل : نصب و به روزرسانی سیستم عامل سرفیس , حل مشکل Blue Page , بازیابی اطلاعات , نصب برنامه , نصب درایور , مشکل گرافیک سرفیس بوک , شناسایی نشده کیبورد و سایر لوازم جانبی و ...



تعمیر سرفیس پرو


بزرگترین بخش تعمیرات سرفیس مربوط به تعمیرات سرفیس پرو می باشد چون طیف وسیعی از نسل ها رو داره و علاوه بر ان کاربران بیشتر نسبت به خرید سرفیس پرو تمایل دارند تا سایر سرفیس ها پس قاعدتا سرفیس پرو بیشتر دچار خرابی خواهد شد .


تعمیر سرفیس پرو حساسیت کاری بیشتری می طلبه و حتما باید با ظرافت بیشتری روی این تبلت مایکروسافت کار بشه . از شایع ترین مشکلاتی هم که برای سرفیس پرو پیش میاید از کار افتادن تاچ و خرابی باتری است که در صورت عدم تعویض سریع باتری حتما به ال سی دی سرفیس اسیب وارد خواهد شد و باعث لکه زرد , انفجار , پیکسل سوختگی , هاله و کاهش طول عمر lcd و سرفیس خواهد شد .


هر گونه ضربه به بدنه باعث شکستن ال سی دی و اسیب به بدنه الومینیومی و پلاستیکی خواهد شد و هنگام باز کردن و تعمیر ان باید نهایت حساسیت را به خرج داد همچنین اب خوردگی در 99 درصد موارد باعث از کارافتادن کامل سرفیس خواهد شد .


سرفیس پرو 3 , سرفیس پرو 5 , سرفیس 2017 ( surface pro 5 ) , سرفیس پرو 6 و 7 و 8 و ایکس


تعمیر سرفیس بوک


مشکلاتی که در سرفیس پرو موجود بود در سرفیس بوک هم وجود دارند و علاوه بر ان خرابی بخش کیبورد هم باید به ان افزود . کیبورد سرفیس بوک خود دارای برد و قطعات و باتری جداگانست که جدای از تعمیر سرفیس بوک می باشد .


تعمیر سرفیس بوک قسمت تبلت همان مشکلات سرفیس پرو براش پیش میاد اما تعمیر سرفیس بوک قسمت کیبورد اگه مشکل پیدا کنه گرافیک nvidia از کار میافته و قادر به جدا کردن کیبورد از تبلت نخواهید بود و در برخی موارد دیگه نمیتوان سرفیس را شارژ کرد که سریع باید تعمیر بشه تا از صفر شدن باتری و اسیب به برد جلوگیری بشه



تعمیر سرفیس لپ تاپ


تعمیر سرفیس لپ تاپ به نسبت سرفیس پرو و بوک کار بسیار حساستری می باشد و هرگونه اشتباه در انجام کار باعث صدمه به بدنه و بد فرمی سرفیس لپ تاپ خواهد شد و هرگز به شکل اول باز نخواهد گشت .


تعمیر سرفیس لپ تاپ حتما باید توسط ابزار مخصوص انجام بگیرد تا از هر گونه ده فرمگی و اسیب به برد جلوگیری شود چون قسمت کیبورد به صفحه نمایش چسبیده و همانند یک لپ تاپ است و از طرفی کیبورد از پارچه الکانترا ساخته شده عدم توجه تعمیرکار به نحوه باز کردن در همان قدم اول باعث مشکل خواهد شد پس برای این کار حتما تعمیرکار متخصص لازمه .


تعمیرات لپ تاپ سرفیس به دلیل وجود صفحه نمایش نازک و بسیار حساس سرفیس لپ تاپ اشتباه در نحوه باز کردن باعث از کارافتادن تاچ و پیکسل سوختگی و ایجاد هاله و در بدترین شرایط از کار افتاده کامل صفحه نمایش خواهد شد .



موارد ذکر شده این امر را میطلبه که حتما پیش از تعمیر کردن سرفیس ضمانت تعمیر و مسئولیت های هر یک از طرفین طی بشه چون در حال تعمیر محصول حساسی هستید و باید از تعمیرگاه تضمین های لازمه را بگیرید .



تعمیر سایر سرفیس ها هم حساسیت و نحوه تعمیر خاصی را می طلبند که باید حتما توسط تعمیرکار متخصص سرفیس تعمیرات انجام شود



کلینیک تعمیرات تخصصی سرفیس نوژینو


نمایندگی تعمیرات سرفیس نوژینو مفتخر است با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای از تعمیرکاران تخصصی سرفیس با سابقه کار 10 ساله به بهترین شیوه و در سریع ترین زمان هر نوع سرفیسی را تعمیر کند .


در کلینیک تخصصی تعمیرات نوژینو ما با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار های موجود برای تعمیر بر ان هستیم تا با حداقل ریسک تعمیرات را انجام داده و عالی ترین خدمات تعمیرات سرفیس را به شما عزیزان ارائه دهیم .


در کلینیک تخصصی تعمیرات نوژینو عیب یابی کاملا رایگان انجام میگره و در صورت تمایل میتوان ادامه کار را به ما بسپارید همچنین قبل از شروع پروسه تعمیرات مشاوره رایگان داده خواهد شد تا به بهترین شیوه مراحل انجام کار صورت بگیرد


تضمین و گارانتی تعمیرات هم یکی از معقول ترین حق هایی از که به مشتریان داده میشه و ما همه تعمیراتی که در کلینیک نوژینو صورت میگیرد را تضمین کرده و با گارانتی تعمیرات ارایه خواهیم داد.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته