دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 فروردين 1401 - 14:42

رئیس‌جمهور ارمنستان عید نوروز را به رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفت

رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ارمنستان فرارسیدن سال نو را به رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفتند.
کد خبر : 649236
واهاگن خاچاطوریان 



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از سفارت ایران در ارمنستان، واهاگن خاچاطوریان و نیکول پاشینیان با ارسال پیام‌هایی جداگانه، فرارسیدن نوروز و آغاز سال نو را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور و مردم ایران تبریک گفتند.


پاشینیان در پیام به مقام معظم رهبری، با تبریک سال نو به ایشان و مردم ایران و آرزوی صلح و بهروزی در سال پیش رو، به تاریخ هزاران ساله روابط ایرانیان و ارامنه مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل پرداخت و بر اهمیت روابط با ایران و تلاش برای ارتقای آن تأکید کرد.


نخست‌وزیر ارمنستان در پیام تبریک به آیت‌الله رئیسی، با بیان احترام متقابل موجود میان دو کشور، بر ادامه بدون توقف توسعه روابط دوجانبه تأکید و ابراز اطمینان کرد، تلاش خستگی‌ناپذیر مشترک دو طرف سبب رسیدن به افق‌های جدید در روابط متنوع دو کشور خواهد شد. پاشینیان برای رئیس‌جمهور ایران سالی موفق و پیروز و برای مردم ایران بهروزی و صلح آرزو کرد.


واهاگن خاچاطوریان، رئیس‌جمهور ارمنستان نیز در پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهمیتی که ارمنستان برای روابط مبتنی بر احترام متقابل و همبستگی با ایران قائل است پرداخت و تأکید کرد شرایط برای توسعه روابط دو کشور که به ثبات در منطقه و رفاه مردم دو کشور کمک خواهد کرد، مهیاست.


رئیس‌جمهور ارمنستان در پیام به آیت‌الله رئیسی، با تبریک نوروز و فرارسیدن سال نو ابراز امیدواری کرد تلاش مشترک دو کشور، سبب تحقق همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه روابط دو کشور شود.


انتهای پیام/۴۰۳۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته