دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 اسفند 1400 - 11:42

درخواست کویت از اتحادیه بین‌المجالس برای اخراج هیئت صهیونیستی

رئیس مجلس کویت با انتقاد از رفتار دوگانه رئیس اتحادیه بین‌المجالس، پرسید چگونه برای اخراج هیئت روسیه فراخوان داده می‌شود، اما رژیم صهیونیستی اخراج نمی‌شود.
کد خبر : 649122
مرزوق الغانم



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از الانباء، مرزوق الغانم در نشست هماهنگی گروه عربی که اندونزی برگزار شد، از دوارتی باشیکو خواست هیئت رژیم صهیونیستی را اخراج کند.


رئیس مجلس کویت خطاب به رئیس اتحادیه بین‌المجالس گفت: با کمال احترام، ریاست اتحادیه بین‌المجالس بایست نماینده همه باشد نه فقط فراکسیون اروپا.


وی افزود: درحالی‌که برای اتخاذ تدابیر قاطعانه در زمینه بحران روسیه و اوکراین ازجمله اخراج روسیه از اتحادیه فراخوان داده شده است؛ شاهدیم از جنایت‌های اسرائیل و اشغال بیش از ۶۰ سال فلسطین به‌وسیله آن کاملاً غفلت شده است و این جنایت‌ها نادیده گرفته شده‌اند.


الغانم گفت: اشغالگری را مردود می‌دانیم. من اهل کشوری هستم که خود مصیبت‌های اشغالگری را بیش از ۳۰ سال پیش تجربه کرد؛ اما درعین‌حال یک بام و دو هوا در قبال تمام امور سیاسی دارای صبغه حقوقی را نیز برنمی‌تابیم.


این نشست روز شنبه به ریاست فوزیه زینل، رئیس اتحادیه پارلمان عربی و رئیس پارلمان بحرین و حضور رئیس اتحادیه بین‌المجالس برگزار شد.

انتهای پیام/۴۰۳۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته