دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 اسفند 1400 - 16:40

فیش حقوقی رئیس موساد لو رفت + اسناد

گروه هکری ناشناس موسوم به «دستان باز» دو نسخه هک شده از فیش حقوقی رئیس موساد منتشر کرد.
کد خبر : 649054
دیوید بارنیع



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، هکرها اطلاعات جدیدی از دیوید بارنیع، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را منتشر کردند.


گروه هکری موسوم به «دستان باز» که به تازگی اطلاعات شخصی رئیس موساد را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود، امروز فیش حقوقی رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.


گروه دستان باز درحالی اقدام به انتشار این اسناد کرده است که دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مرحله قبل، از طرف موساد مدعی شده بود اطلاعات منتشر شده درباره دیوید بارنیع جدید نیست و مربوط به زمان گذشته است. تل‌آویو همچنین مدعی شده بود اطلاعات از تلفن‌ همراه قدیمی همسر رئیس موساد هک شده است و نه از گوشی رئیس سرویس جاسوسی این رژیم.


گروه دستان باز با هدف اثبات جدید بودن اطلاعات، دو نسخه از فیش حقوقی رئیس موساد را منتشر کرد و رسانه‌های عبری با بیان اطلاعات مندرج در این اسناد عنوان کردند، رئیس موساد سالانه ۸۷۰ هزار شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) حقوق دریافت می‌کند.


این گروه هکری در کانال تلگرامی خود به سه زبان انگلیسی، عبری و عربی با تمسخر بیانیه دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نوشت: به نظر می‌آید فیش حقوقی رئیس موساد در تلفن‌همراه قدیمی همسرش بوده! آقای بارنیع! اسناد جدیدتان را به گوشی قدیمی همسرتان ارسال می‌کنید؟ مطمئنی که درز اطلاعات تنها از گوشی قدیمی خانم رئیس بوده؟ اخیرا فیلم «تِنِت» (TENET) را دیده‌ای؟.


فیش حقوقی رئیس موساد لو رفت + اسناد


فیش حقوقی رئیس موساد لو رفت + اسناد


گروه دستان باز به تازگی در یک کانال تلگرامی‌ ویدئویی را منتشر کرد که در آن، اسنادی محرمانه، اطلاعات شخصی و گزارش‌های مالی از رئیس موساد فاش شد. طبق اعلام این گروه ناشناس، داده‌های هک شده در نتیجه یک عملیات هشت‌ساله از چند هدف در داخل خاک فلسطین اشغالی ازجمله مقام های ارشد سرویس‌های امنیتی و نظامی حساس تل‌آویو به دست آمده بودند.


وبگاه عبری «واللا» در گزارش چهارشنبه‌شب خود به این حمله هکری پرداخت و با بیان اینکه هکرها حتی موقعیت جغرافیایی یک خانه را که گفته شده متعلق به رئیس موساد است، منتشر کرده‌اند، مدعی شده بود احتمالاً این گروه وابسته به ایران باشد.


انتهای پیام/۴۰۳۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته