دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 اسفند 1400 - 15:51

عیادت سرپرست فدراسیون فوتبال از یک مربی پیشکسوت

سرپرست فدراسیون فوتبال از یک پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.
کد خبر : 648928
ماجدی



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، میرشاد ماجدی سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال از «نایب روئین‌دل» یکی از مربی‌های ارزشمند و بازیکن‌ساز فوتبال کشورمان که به دلیل مشکل تنفسی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بانک ملی تحت درمان است، ملاقات کرد.


ماجدی در این رابطه گفت: «با خبر شدم استادم، مربی عزیزم، نایب روئین‌دل در بستری بیماری هستند وظیفه خود دانستم تا به‌عنوان یک شاگرد خدمت این عزیز برسم. آرزوی شفای عاجل برای ایشان دارم و امیدوارم دیگر شاگردهای او و تمام کسانی که با «آقانایب» کار کرده‌اند دعا کنند تا انشاء‌الله هرچه سریع‌تر بهبودی حاصل شود.


ماجدی که در تیم کشاورز زیر نظر روئین‌دل کار کرده بود در باره او اظهار داشت: ‌«نایب خان روئین‌دل، قبل از این‌که یک مربی فوتبال باشد یک معلم اخلاق بود و هست و باعث افتخار بنده است که در خدمت ایشان باشم. متاسفانه فوتبال ما این روزها آنقدر در برد و باخت‌ها، نتیجه‌ها و مسائل مالی گم شده که ارزش‌ها از بین رفته است. امیدوارم با این ملاقات‌ها و با حضور و عیادت از پیشکسوت‌های فوتبال بتوانیم ارادت قلبی خود را به آن‌ها نشان دهیم و این پیشکسوت‌ها را به فوتبال برگردانیم و چقدر بهتر بود که این عزیزان را به جای بیمارستان در مستطیل سبز و یا تالارهای پذیرایی در زمانی که از آن‌ها تقدیر می‌کنیم، ببینیم نه در بستر بیماری.»


انتهای پیام/۱۱۹



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته