دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 10:44

بختیار علی با «مرگ تک‌فرزند دوم» می‌آید

رمان «مرگ تک‌فرزند دوم» نوشته بختیار علی، نویسنده شهیر کرد، با ترجمه سردار محمدی به زودی منتشر می‌شود.
کد خبر : 6488

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز، رمان «مرگ تک فرزند دوم» روایتی از زبان شاهدان ماجرای یک قتل است.


این رمان درباره‌ فرزند دوم زنی است که مردم او را به‌سخره و به‌شوخی تک‌فرزند دوم می‌نامند و بعد از به قتل رساندن پسر، هریک بخشی از ماجرای قتل مرگ تک‌فرزند دوم را روایت می‌کنند.


بختیار علی برای خلق این داستان به روایت‌های گوناگون شاهدان یک ماجرای واحد بهره گرفته است. در واقع به‌جای این‌که با دانای کل چه به‌شکلِ محدود و چه شکل نامحدود رو‌به‌رو باشیم با زاویه دید اول‌شخص متکثر در مردم مواجه هستیم.


این داستان نیز همچون دیگر آثار بختیار علی به سبک رئالیسم جادویی روایت شده است.


این رمان در بهار و تابستان 1986 در مرز عراق و ایران نوشته شد. در زمستان 1987 مورد بازبینی قرار گرفت و سرانجام در سال 1997 نخستین بار در سوئد به چاپ رسید.


انتشارات افراز که با کپی‌رایت بختیار علی به انتشار آثار او در ایران می‌پردازد، پیش‌تر از این نویسنده، رمان‌های «آخرین انار دنیا» و «قصر پرندگان غمگین»، مجموعه‌ شعر « نردبانی در غبار» و مجموعه مقالات «آیا با لاکان می‌‌توان انقلابی بود؟» را به چاپ رسانده است.


رمان «مرگ تک‌فرزند دوم» در قالب 120 صفحه و با تیراژ 1100 نسخه با قیمت 8800 تومان روانه بازار کتاب خواهد شد. همچنین محسن صلاحی راد ویراستاری این کتاب را برعهده داشته است.


علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت انتشارات افراز به نشانی www.afrazbook.com مراجعه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: انتشارات افراز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته