دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 اسفند 1400 - 12:20

اولین کارخانه فولاد آنلاین کشور آغاز به کار کرد

گروه کارخانجات فولاد نصر آذربایجان اولین کارخانه تولید مقاطع فولادی در کشور است که به تدوین و توسعه فروش اینترنتی فولاد و شفاف نمودن فرآیند خرید برای مشتریان اقدام نموده است.
کد خبر : 648774
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، گروه کارخانجات فولاد نصر آذربایجان اولین کارخانه تولید مقاطع فولادی در کشور است که به تدوین و توسعه فروش اینترنتی فولاد و شفاف نمودن فرآیند خرید برای مشتریان اقدام نموده است. ازین رو به بررسی و تهیه گزارش از اهم فعالیتهای این شرکت در سال 1400 پرداختیم. در ادامه توجه شما را به این گزارشِ تحلیلی جلب میکنیم.


اولین کارخانه فولاد آنلاین کشور آغاز به کار کرد


این مجتمع در کیلومتر 35 جاده تبریز به آذرشهر، در شهرک صنعتی شهید سلیمی و در زمینی به مساحت 10 هکتار واقع شده است. محصولات فولادی این کارخانه شامل نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد است.


سال 1400 برای همه مان سال سختی بود. پر از فراز و نشیب‌ها، غم ها و شادی‌ها و دشواری‌هایی که بخش بزرگی از آن را ادامه بیماری کووید 19 بر اقتصاد و جامعه ما تحمیل کرد و بخش بزرگِ دیگر را تحریمهای ظالمانه و خصمانه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی. طبیعتا این مشکلات و موانعِ ناخواسته بر فولاد نصر آذربایجان نیز اثر گذاشت، اما با این وجود با افزایش سطح تولید سالانه، صادرات نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد به 19 کشور جهان، حضور پرتوان در عرصه رقابت برای رشد صنعت فولاد کشور عزیزمان و انتخاب به عنوان صادر کننده نمونه در صنعت فولاد نشانگر این است که تلاش و ایستادگی این مجموعه در برابر موانع و مشکلات موفقیت آمیز بوده است.


اولین کارخانه فولاد با فروش اینترنتی


شاید مهمترین گام این شرکت در سال 1400 طراحی و تدوین استراتژی حضور در رسانه های دیجیتال بود. این شرکت در راستای استفاده از فرصت ها و قابلیتهای فضای اینترنت و حرکت به سمت شفافیت قیمت وشفافیت در مسیر ارائه خدمات به مشتریان، فعالیت خود در فضای اینترنت را گسترش داده و به صورت روزانه قیمت نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد را در وبسایت خود به نشانی nasrsteel.com ، در پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی خود ارائه میدهد.


اولین کارخانه فولاد آنلاین کشور آغاز به کار کرد


غرفه برگزیده نمایشگاه ایران متافو


هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری) آذرماه 1400 با حضور شرکت فولاد نصر آذربایجان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. غرفه فولاد نصر آذربایجان به عنوان غرفه برگزیده این نمایشگاه انتخاب شد و آقایان مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و حجت الاسلام تاج‌الدینی نماینده محترم مردم تبریز آذرشهر و اسکو از بازدیدکنددگان برجسته ای بودند که با حضور در غرفه فولاد نصر با توانمندیهای فنی و صادراتی این شرکت آشنا شدند.


صادرکننده برگزیده صنعت فولاد


اسفند 1400 در مراسمی که با همکاری سازمان صمت و اتاق بازرگانی برگذار شد شرکت گسترش فولاد فجر آذربایجان به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت فولاد نصر آذربایجان به عنوان صادر کننده برگزیده سال 1400 انتخاب شد.


در این مراسم که با حضور حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، مظفر علیخانی معاون اتاق بازرگانی و حجت الاسلام تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از آقای علی منافلویان مدیر عامل فولاد نصر آذربایجان به دلیل صادرات نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد به 19 کشور جهان و همکاری در تامین نیاز ارزی کشور تقدیر شد.


تکمیل زنجیره تامین


یکی دیگر از اتفاقات خوبی که برای گروه کارخانجات فولاد نصر آذربایجان در سال 1400 رخ داد طرح توسعه کارخانه با برنامه ریزی و تامین زیرساختهای لازم برای ایجاد واحد ذوب آهن برای تامین نیازهای داخلی کارخانه نورد است. این واحد که در محل کارخانه در حال احداث است نیازهای فولاد نصر آذربایجان برای تولید نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد را تامین خواهد کرد.


اشتغالزایی، تولید ثروت و برقراری عدالت اجتماعی و گسترش رفاه عمومی را از جمله کارکردهای اصلی تولید و صادرات است و اگر تولید کنندگان ما بتوانند در عرصه قیمت و کیفیت با کالاهای خارجی مشابه رقابت کنند روزهای بهتری در انتظار صنعت کشورمان است و نتیجه محتوم رشد صنعت گسترش رفاه اجتماعیست. گروه کارخانجات فولاد نصر آذربایجان یکی از واحدهای تولیدی کشور است که در راستای این هدف قدم برمیدارند و به واسطه کیفیت بالای نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد که تولید میکنند سالهاست در بازارهای جهانی حضور فعال داشته و هم اکنون پتانسیل و اعتبار لازم جهت رشد و توسعه صادرات را دارا می‌باشد. امید که مسئولان با حمایت هرچه بیشتر از تولیدکنندگان مسیر پیشرفت کشور عزیزمان را هموارتر کرده و قطار توسعه این مرز و بوم را جانی دوباره ببخشند.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته