دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیر عامل باشگاه سایپا: وزارت ورزش به تصمیم مجمع احترام بگذارد/ کفاشیان بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است

بیت الله رضایی گفت: احترام به قوانین فیفا و اجرای آن تنها کار ممکنی است که باید در فوتبال ایران پیاده شود.
کد خبر : 64876

بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تصمیم وزارت ورزش مبنی بر انتخاب سرپرست برای فدراسیون فوتبال در پایان دوره ریاست علی کفاشیان گفت: «زمانی که در یک کشور فوتبال به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود و زیر نظر فیفا قرار گرفته است، باید مطیع قوانین فیفا باشیم. احترام به قوانین فیفا و اجرای آن تنها کار ممکنی است که باید در فوتبال ایران پیاده شود.»


وی در مورد این مساله که با تصمیم جدید وزارت ورزش احتمال تعلیق فوتبال ایران وجود دارد، گفت: «ما تجربه تلخی در مورد تعلیق فوتبال در سال‌های قبل داریم و نباید با تصمیمات اشتباه دیگر دوباره فوتبال ما به حالت تعلق دربیاید. اگر قرار باشد تصمیم وزارت ورزش اجرایی شود، به طور حتم عواقب بدی برای فوتبال ایران در پی خواهد داشت و باید منتظر تعلیق فوتبال ایران هم باشیم.»


رضایی با تاکید بر احترام گذاشتن به رای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از طرف وزارت ورزش افزود: «در مجمع فدراسیون در این مورد رای‌گیری شد و همه افراد دست‌های خودشان را به دلیل موافقت با این تصمیم بالا بردند. نماینده وزارت ورزش هم در این مجمع حضور داشت و هیچ مخالفتی با این تصمیم نداشت. اما الان مطرح کردن این بحث‌ها، احترام نگذاشتن به رای اعضای مجمع فدراسیون است.»


مدیرعامل باشگاه سایپا در رابطه با انتخاب دوباره کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: «در چند سال اخیر، فوتبال ایران به عنوان تیم اول آسیا معرفی شد و در قسمت بانوان هم پیشرفت‌های زیادی را شاهد بودیم. کفاشیان بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است و در مقطع کنونی کسی نمی‌تواند بهتر از او عمل کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته