دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«چجوری» با شربت در نیمه شعبان به ایستگاه پایانی می‌رسد

برنامه «چجوری» همزمان با نیمه شعبان به پایان پخش خود می‌رسد.
کد خبر : 648759
برنامه چجوری



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه،آخرین قسمت برنامه «چجوری» با موضوع شربت در نیمه شعبان روی آنتن شبکه مستند می‌رود.


پرهام عمرانی کارگردان و مجری این برنامه در این زمینه گفت: فصل دوم «چجوری» با توجه به استقبال مردم در ۲۸ قسمت و متناسب با مناسبت‌های تقویم و موضوعات پیشنهادی مخاطبان ساخته شد و در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ هر جمعه ساعت ۱۸ روی آنتن رفت.


وی اظهار کرد: چون برنامه «چجوری» از شبکه مستند پخش می‌شد بسیاری از مخاطبان در ابتدا فکر می‌کردند که مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر شبکه یک مستند است اما اینطور نیست و این برنامه فقط به مستند محدود نمی‌شود ، بلکه یک برنامه مهارت آموزی و چندوجهی است.


عمرانی افزود: شاید بسیاری معتقد باشند که دستورات و توصیه‌ها در اکثر فضاهای مجازی یافت می‌شود؛ این کاملا درست است اما نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه منابع متعدد هستند و سنجیدن صحت هر یک از آنها کار دشواریست، ما سعی کردیم اطلاعات درست و به روز و در عین حال بهترین را انتخاب کنیم .


در واقع هدف برنامه چجوری این بود که همه ی مردم بتوانند در مورد مسائل روزمره زندگی آگاهی داشته باشند : مثلا بتوانند سلامت فنی ماشین خود را خودشان چک کنند و با رعایت برخی نکات ساده کمتر به تعمیرگاه مراجعه کنند یا هنگام خرید تلفن همراه بدانند که چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهند تا انتخاب درستی داشته باشند .


تیه کننده و کارگردان گفت :چجوری حاصل تلاش یک تیم است که با وجود مشکلات زیاد دوستانه در کنار هم کار کردند تا خروجی برنامه عالی باشد . این عوامل عبارتنداز تهیه کننده و کارگردان و مجری پرهام عمرانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز نفیسه بیدی، سردبیر و نویسنده معصومه حیدری، مدیر تولید و هماهنگی محمد علی میرزایی، مدیر فیلمبرداری محسن یزدانی و امید نوبر، تصویربردار بابک نویسی و مهدی سهرابی، صدابردار امیرحسین محمدیاری، تدوینگر و مدیرهنری محسن مقصودی، گرافیست حامد فرهی و حدیث نظریان.


انتهای پیام/۴۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته