دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1394 - 16:17

کسب مدال طلا و نقره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد فرانسه از سوی دانشجویان واحد قائم‌شهر

سید احمد محمدی دانشجوی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد فرانسه مدال طلا کسب کرد.
کد خبر : 64875

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید احمد محمدی در وزن 70 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ماتیوس ساوولا از فنلاند را مغلوب کرد.


وی در دور دوم نیز با همین نتیجه بالاژ کالمان از مجارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدی در این مرحله نیز با شکست 5 بر 3 عظمت نوریکایف کشتی گیر مطرح بلاروسی به دیدار فینال راه یافت.


محمدی در این دیدار مقابل آوتاندل کنتچادزه از گرجستان در یک کشتی سنگین و نفسگیر با نتیجه 9 بر 7 پیروز شد و به مقام اول وزن چهارم رسید.


حسن یزدانی دانشجوی سمای واحد قائم‌شهر هم در مسابقات بین المللی کشتی آزاد فرانسه مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.



حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور اول به مصاف فری از آمریکا رفت و در پایان حریف خود را با حساب ۹ بر ۴ از پیش رو برداشت.


وی در دور بعد نیز آلبرتو مارتینز از اسپانیا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.


به این ترتیب یزدانی در دیدار فینال به مصاف علی شعبان اف کشتی‌گیر مطرح بلاروسی و نفر سوم جهان در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ رفت و با شکت مقابل حریف خود مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته