دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1394 - 16:49

نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی + تصاویر /2

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوع و شادی‌بخش فرهنگی اجتماعی خود را مناسب با این رویداد ملی و مبارک به اجرا گذاشتند. دانشگاهیان در روز نخست دهه فجر بر سر مزار شهدا حاضر شده و با نثار گل و غبارروبی با آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 64856

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم نواختن زنگ انقلاب که به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان پسران سما واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: «آینده ایران اسلامی و فردای بهتر آن با تلاش‌های آینده سازان ایران اسلامی میسر است.»


علیرضا امیرتیموری افزود: «انتقال خاطرات و گفته های آن دوران به نسل امروز، نیاز ضروری برای آگاه سازی دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از آرمانهای انقلاب است.»


دبیر شورای سیاستگذاری سما استان گیلان نیز در این مراسم با توجه به عملکرد و رشد خوب ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: «اقتدار و عزت حال حاضر ایران مرهون رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.»


رحمت علی صابری حقایق زنده نگه داشتن این ایام مبارک را وظیفه همه دانست و خاطرنشان کرد: «تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان و نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های معلمان و مربیان مدارس به ویژه در ایام دهه فجر قرار گیرد.»


برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری و ورزشی دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی،عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا ،برگزاری نمایشگاه‌های عکس، پوستر و کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و شرکت کارکنان، دانش‌آموزان، دانشجویان و استادان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های سما واحد رشت در ایام الله دهه مبارک فجر است.


نواخته شدن زنگ انقلاب در سما سیرجان


همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب بصورت نمادین در سما واحد سیرجان به صدا درآمد.


دانش آموزان این واحد آموزشی به مناسبت ایام الله دهه فجر به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای هماهنگ سرود های انقلابی پرداختند.





حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران


هیات رئیسه، استادان و جمعی از کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان همگام با مردم ولایت مدار شهرستان با یک حرکت نمادین، در دوازدهم بهمن آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی را گرامی داشتند.


در این حرکت نمادین، مهدی مهدی زاده سرپرست واحد،سعید نجیب زاده معاون دانشجویی و فرهنگی،غلامعباس واحدپور معاون آموزشی، حجت الاسلام عباسی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه و سایر مسئولان شهرستان لارستان، روحانیون، بسیجیان، سبز پوشان سپاه و نیروی انتظامی، کارکنان، اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با حضور در محل برگزاری مراسم و حمل تمثال مبارک امام خمینی (ره) از پلکان هواپیما و بعد از آن حرکت به سمت قبور مطهر آیت الهی امام جمعه فقید لارستان و آیت الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده فقید ولی فقیه در شهرستان با نثار دسته گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ روحانیت ادای احترام کردند و سپس با حضور در قبور مطهر سه تن از شهدای دوران انقلاب اسلامی شهرستان و قرائت فاتحه یاد و خاطر آن عزیزان به حق پیوسته را گرامی داشتند.


در ادامه مسئولان با حضور در گلزار مطهر شهدا جنگ تحمیلی، و اجرای ویژه برنامه سرود انقلابی از سوی1357 نفر از دانش آموزان شهرستان لارستان خاطره آن ایام را در اذهان تداعی کردند.


در ادامه مسئولان و مردم ولایی شهر لار به همراه هیات رئیسه دانشگاه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برقبور مطهر دوتن از شهدای جاوید الاثر با قرائت فاتحه با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.


برگزاری مراسم گلباران تمثال امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره


همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران، طی مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره تمثال حضرت امام خمینی (ره) گلباران شد.


در این مراسم جمعی از دانشجویان، استادان، کارکنان و هیات رئیسه مرکز زواره با ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) با گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره) به استقبال دهه مبارک فجر رفتند.


دانشگاهیان مرکز زواره با حضور بر مزار شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس با غبارروبی و عطرافشانی با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا احترام کرده و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.


مهندس عابدزاده رئیس دانشگاه آزاد مرکز زواره در حاشیه مراسم با تبریک این ایام بازدید از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، شرکت در یادواره شهدا، برگزاری مسابقات کتبی قرآن و عترت ویژه کارکنان و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه‌های این مرکز دانشگاهی در دهه فجر عنوان کرد و خواستار هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درسطح دانشگاه شد و بر ضرورت حضور یکپارچه و گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تأکید کرد.


توزیع کیک و شیرینی، آذین‌بندی و پخش سرودهای خاطره‌انگیز دوران انقلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود.


مسابقه دوچرخه سواری در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار می‌شود


دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با همکاری هیات دوچرخه‌سواری این شهرستان مسابقه دوچرخه سواری برگزار می‌کند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با همکاری هیات دوچرخه سواری شهرستان لاهیجان به مناسبت ایام دهه فجر مسابقه دوچرخه سواری را در 16 بهمن برگزار می‌کند.


مکان مسابقه 45 متری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با داشتن کارت دانشجویی و کلاه ایمنی در این مسابقه شرکت کنند.



ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان


همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، یژه‌برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با جشن انقلاب آغاز شد.


صبح امروز همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با جشن انقلاب آغاز شد.


در این آیین حماسی که جمعی از کارکنان و اعضای هیات‌ علمی این واحد دانشگاهی حضور داشتند، طنین سرودهای حماسی ایام پیروزی انقلاب همراه با پخش مستند ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در 12 بهمن سال 1357 نخستین برنامه این مراسم را تشکیل می‌داد.


رئیس واحد تویسرکان در این مراسم که با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام این واحد همراه بود، انقلاب اسلامی را یکی از الطاف خداوند عنوان کرد و گفت: «به برکت انقلاب اسلامی ایران هم اکنون بعنوان ام‌القرای جهان اسلام دارای وجهه‌ای ممتاز است و تمام دستاوردهایی که از لحاظ علمی و توان نظامی به آن دست یافته‌ایم از برکات همین انقلاب و رهنمودهای امام راحل و خون شهداست.»


دکتر مجتبی بابایی تأکید کرد: «وظیفه ما در این مقطع حساس پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تلاش در راستای حرکت رو جلو و پیشرفت روزافزون کشور است.»


دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عکس دهه فجر، و مسابقات ورزشی شامل پیاده‌روی و طبیعت‌گردی کارکنان، طناب‌کشی، مسابقات دارت و مسابقه دوستانه فوتسال بخشی از برنامه‌های این ایام در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان است.


برگزاری 7 برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد خورموج در دهه فجر


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت:«7 برنامه فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار می‌شود.»


علیرضا چمکوری در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار کرد: «دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور مجاهدت مردم انقلابی ایران در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: «وظیفه همه ما است تا یاد و خاطره آن روزهای تاریخی را به نسل‌های جدید تبیین کنیم.»


وی افزود: «یوم‌الله 22 بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی و یادآور اتحاد، همدلی و ولایتمداری مردم ایران اسلامی است که این واحد دانشگاهی آماده حضور در جشن‌های فرهنگی ایام‌الله است و در راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه نیز همچون سال‌های گذاشته در کنار مردم همیشه در صحنه حضور یکپارچه خواهند داشت.»


چمکوری یادآور شد: «در ایام‌الله دهه مبارک فجر 7 برنامه فرهنگی از سوی این واحد با همکاری روابط عمومی و واحد فرهنگی برگزار می‌شود.»


وی دیدار با خانواده شهدای دانشجو، آیین برگزاری جشن و سخنرانی امام‌جمعه موقت خورموج با موضوع اهمیت انقلاب اسلامی ویژه استادان و کارکنان،
برگزاری نمایشگاه پوستر آشنایی با مضرات شبکه‌های اجتماعی، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان دشتی برخشی از برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد.


چمکوری با بیان اینکه برگزاری شب شروه ساعت 19 روز هفدهم بهمن‌ماه در خورموج برگزار می‌شود، گفت: «شب شروه در خورموج با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی، سخنرانی با موضوع آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی (ره) و برگزاری جشنواره صورتک‌ها با مشارکت اداره فرهنگ و
ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر است.»


دیدار با خانواده دانشجوی شهید از سوی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز


به همت کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نی‌ریز و با همکاری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی شهرستان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و احیا ارزشهای اسلامی جمعی از استادان و کارمندان مراکز آموزش عالی نی‌ریز با حضور در بیت خانواده دانشجوی شهید محمدعلی احصایی، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.


در این دیدار دکتر محمد شعبانی به نمایندگی از مراکز آموزش عالی، چفیه‌ای را به رسم ادب به پدر شهید اهدا کردند و برای پدر و مادر شهید آرزوی طول عمر و سلامتی داشتند.


احصایی از شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس شهرستان نی‌ریز است که صاحب قلم و از ذوق ادبی و خط خوشی برخوردار و اهل مسجد و دارای خلق نیکو و دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز بود.


کتاب یاد معطر شهید که به مناسبت یادواره گرامیداشت این شهید والامقام تهیه و منتشر شده است در بخشهایی از قبیل آثار شهید، علی از نگاه دوستان، وصیت نامه شهید، مروری بر عمر پربرکت شهید و در رثای شهید به معرفی خصوصیات و ویژگیهای بارز این شهید می‌پردازد.


تجدید میثاق با شهدا در مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل


همزمان با یوم اله 12 بهمن سالروز ورود رهبر فقید انقلاب امام خمینی (ره) به کشور عزیزمان در سال 1357، جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان واحد اردبیل برای تجدید میثاق با رهبر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، در مزار شهدای گمنام مدفون در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل حضور یافته و به غبارروبی مزار این شهیدان پرداختند.


معاون دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در واحد اردبیل گفت:«همانطور که رهبر عزیزمان آیت‌الله خامنه‌ای فرموده‌اند اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.»


حجت‌الاسلام علیپور تأکید کرد: «ما وظیفه سنگینی را در قبال خون شهدا بر دوش داریم و باید همه دست به دست هم داده و فلسفه و فرهنگ شهادت و ایثار را زنده نگه داریم.»


علیپور افزود: «امنیت کشور ایران را مدیون خون شهدا هستیم و باید راه شهدا را ادامه داد و نیز به نسل‌های آینده شناساند.»


این مراسم با قرائت سوره «یس» و فاتحه به روان پاک شهدا و روح بلند و ملکوتی رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.


22 بهمن روز پیروزی ایمان و اراده ملتی بزرگ بر تفکر اسلام‌ستیزی است


همزمان با آغاز جشن های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اساتادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور در کنار گلزار شهدا گمنام دانشگاه ورود امام راحل به کشور اسلامی را گرامی داشتند.


در این مراسم رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد کاشان با تبریک این روز بزرگ از 22 بهمن به عنوان یوم الله یاد کرد و گفت: «بیست و دوم بهمن ماه روز پیروزی ایمان و اراده ملتی بزرگ بر تفکر اسلام ستیزی است و رمز بقا و استمرار انقلاب اسلامی را در زنده نگه داشتن روزهای تاریخی انقلاب دانست.»


حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مظهر اقتدار و عزت و عظمت ایران اسلامی هستند با توجه به جایگاه معنوی شهدا در نزد پروردگار، افزود: «به‌طور حتم شهدا ما کمتر از فرزندان بلافصل اهل بیت (ع)از نظر معنوی نیستند چرا که شهدا همان اهدافی را دنبال کردند که آنها دنبال می‌کردند رئیس دفتر فرهنگ اسلامی احیاء نماز، امر به معروف، ولایت‌پذیری جهاد و مبارزه و شهادت د ر راه خدا وجه مشترک آنان با فرزندان بلا فصل اهل بیت(ع) بود.»


در پایان کارمندان و استادان با قرائت زیارتنامه شهدا با تجیدی میثاق با آنان و ارزشهای انقلاب اسلامی از خداوند منان طلب مغفرت و علو درجه کرد و از خداوند بصیرت عمل به وظیفه را خواستار شدند.


اجرای مانور ولایت از سوی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان


همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره ) به کشور، کارکنان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید صالح دانشگاه آزاد اسلامی استهبان، اقدام به برگزاری مانور ولایت کردند.


در این مراسم که با هدف گرامی‌داشت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی ایران و آغاز ایام الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، کارکنان و اعضای بسیج پایگاه مقاومت شهید صالح دانشگاه با اجرای مانور وسایل نقلیه ماشینی، سالروز 12 بهمن 57 را گرامی داشتند.


این مراسم که با عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری» نامگذاری شده بود، با حضور کارکنان و مسئولین واحد استهبان همگام با مردم و مسئولان شهرستان در گلزار شهدا و قرائت فاتحه، توزیع شیرینی وگلباران تمثال حضرت امام به پایان رسید.


بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر


پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران تنها یک رویداد داخلی برای تغییر نظام حاکم نبود؛ بلکه همانگونه که بسیاری از محققان بیان کرده اند این انقلاب، انفجار بزرگی بود که تمام منطقه و بلکه جهان را در برگرفت و بارقـه‌های امید را در دل مستضعفان و مظلومان عالم روشن ساخت.


انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به رهبری پیر فرزانه اش خمینی کبیر باعث شد تا معادلات دنیای استکبار– در حساس‌ترین منطقه جهان که مطلوبترین شرایط جغرافیایی ، اقتصادی و نظامی را برای آنها داشت– برهم بخورد. پیروزی ملت غیور ایران به عنوان قدم اول برای صدور پیام انقلاب و ارزشهای آن در میان سایر اقوام و به حرکت در آمدن موجهایی تنومند و سهمگین از سوی مردمان سایر ممالک اسلامی و جهان سومی قابل تحلیل و تأیید است.


به یمن این انقلاب تاریخ‌ساز جنبش های اسلامی در مصر، تونس، الجزایر، سودان و... احیا شد. رژیم‌های وابسته در کشورهای همسایه همچون افغانستان، عراق و برخی کشورهای آفریقایی و آمریکایی لاتین ساقط شدند و بیم و هراس در دل سایر رژیم های وابسته در منطقه روبه فزونی یافته است.


شاید زمان زیادی نزدیک به چهار دهه دشمنی و کینه توزی و خدعه علیه نظام اسلامی در سطح اقتصادی، سیاسی و نظامی با ابعاد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی از سوی استکبار و ایادی آن شکل گرفت که همگی آنها به لطف خداوند تبارک و تعالی ابتر ماند. امروزه تئوریستن‌های اروپایی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش جایگاه جمهوری اسلامی و نقش ممتاز آن در عرصه های مختلف بین المللی تأکید دارند.


در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و نام شهدای والا مقام و امام راحل عظیم‌الشأن را گرامی می‌داریم و با آرمان های بلندشان تجدید پیمان می‌کنیم و یقین داریم برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب اسلامی باید همواره در مسیر اطاعت از ولی فقیه و تبعیت از فرامین و راهبردهای حکیمانه وی حرکت کنیم و مراقب شیطنت‌ها باشیم؛ شیطنت دشمنانی که از سقوط نظام مأیوس شده و راه خویش را در نفوذ به نظام جستجو می کنند.


حضور معنادار دانشگاهیان دوشادوش ملت سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و انتخابات پیش رو پاسخ دندان شکن دیگری بر دسیسه‌ها و نیرنگ های دشمنان به ویژه شیطان بزرگ خواهد بود.


تجدید میثاق مسئولان شهرستان و واحد گرمسار با امام (ره) و شهدا


در نخستین روز از دهه مبارک فجر و آغاز جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور سرپرست واحد گرمسار، فرماندار، شهردار، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار، هیات رئیسه، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان، مزار دو شهید گمنام واحد گرمسار غبارروبی و گلباران و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: «ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ کشور ما است که باید با شکوه و عظمت خاصی این ایام را گرامی بداریم.»


دکتر طاهره میرساردو ادامه داد: «وجود شهدای گرانقدر موجب آرامش قلبها شده و در جوار مزار این شهدای گرانقدر بودن، دارای ارزشی بسیار بالاست، زیرا شهدا برای همه ما الگو هستند و باید پاسدار خون شهیدان و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.»


دکتر داریوش طاهری فرماندار گرمسار هم بر پاسداری از ارزشهای نظام و انقلاب تاکید کرد و گفت: «همه ما حافظ ارزشهای نظام و انقلاب و شهدای گرانقدر هستیم.»


نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گشایش یافت


به مناسبت سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر و به‌ منظور آگاهی و آشنایی دانشجویان با فضای این سالها، نمایشگاهی از آثار زیبای هنری، علمی، پژوهشی، فرهنگی و.... درسالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد واقع در خیابان دانشگاه جنوبی برپا شد.


دکتر مجید شمس در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور امام‌جمعه و فرماندار بروجرد و چندتن از مسئولان ادارات و ارگانهای این شهرستان برگزار شد پس از افتتاح این نمایشگاه و بازدید مسئولان از غرفه های مختلف آن، به معرفی قسمتهای مختلف این نمایشگاه پرداخت.


رئیس واحد بروجرد انقلاب اسلامی را مرهون رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و حضور قدرتمند ملت عظیم‌الشان ایران عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد این انقلاب که ثمره خون پاک هزاران شهید و مجاهدتهای ایثارگران است به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.


در این نمایشگاه بیش از 200 اثر نفیس خوشنویسی و تهذیب، نرم‌افزارهای قرآنی و مذهبی، کاریکاتور، هنرهای تجسمی، کتابهای تألیفی، پایان‌نامه‌های برگزیده، اختراعات و ابداعات استادان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان، محصولات و آزمایشگاه گروه زیست شناسی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.


این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با مشارکت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی این شهرستان برگزار شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید، صبحها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 14 الی 17 از این نمایشگاه دیدن به عمل آورند. این نمایشگاه تا 21 بهمن دایر است.


اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای انقلاب است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با توجه به نقش و جایگاه شهدا در پیروزی وحفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت:« اقتداری که امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.»


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی باقری در حاشیه مراسم غباروبی گلزار شهدای شهرستان بندرعباس که با حضور دیگر مسوولان استان هرمزگان وهمزمان با آغاز دهه مبارک فجر و ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی صورت گرفت گفت: «بدون تردید اگرایثار ،رشادت ها و جانفشانی های شهدای والا مقام نبود، امروز شاهد حاکمیت ارزش های دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی در کشور نبودیم.»


این مسئول حفظ ارزش های نظام و انقلاب را از مهمترین رسالت و وظایف مردم در کشوریاد کرد و افزود: «با توجه به هجمه های اخیر دشمنان علیه نظام و انقلاب ،همه ما وظیفه داریم تا با ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در بین جامعه بویژه قشر جوان نقش آفرینی کنیم.»


وی حرکت در راستای منویات رهبرفرزانه انقلاب را رمز موفقیت و سربلندی نظام دانست و گفت: «شناخت وظایف اصلی و عمل کردن به تعهد خود براساس معیار رهبری و نظام از مهمترین مواردی است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.»


وی با عطرافشانی نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) به میهن، زنگ انقلاب در واحد مهاباد طنین ­انداز شد


مراسم زنگ انقلاب به مناسبت ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس واحد، معاونین، اساتید و کارکنان و دانشجویان واحد مهاباد و سما در مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.


حجت ­الأسلام والمسلمین طیب­ نژاد مسئول عقیدتی سیاسی سپاه مهاباد سخنران مراسم با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث شد مملکت از دست اهریمنان رهایی یابد و جامعه به دست خودمان اداره شود گفت بنیانگذار جمهوری اسلامی با همراهی ملت شریف ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.


طیب­ نژاد با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می­ کند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.


آذین­ بندی سایت دانشگاه، پخش سرودهای انقلابی در سطح واحد و پخش شیرینی در بین حاضران از دیگر برنامه های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته