دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 اسفند 1400 - 12:46
گرامی‌مقدم در گفت‌وگو با آنا:

استعفای «حضرتی» از دبیرکلی اعتماد ملی هنوز پذیرفته نشده است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به استعفای حضرتی از دبیرکلی این حزب، گفت: استعفای دبیرکل حزب اعتماد ملی باید در شورای مرکزی مطرح شود و این شورا در مورد آن تصمیم‌گیری کند.
کد خبر : 648265
گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی



اسماعیل گرامی‌مقدم عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا ‌در مورد دلایل استعفای الیاس حضرتی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی، اظهار کرد: آقای حضرتی از چهره‌های برجسته حزب اعتماد ملی و از چهره‌های با سابقه نیروهای خط امام است که تاکنون ۵ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.


وی با بیان اینکه حضرتی به عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی خدمات شایانی ارائه داده است، بیان کرد:‌ حضرتی به دلیل گرفتاری و مشغله کاری که در حوزه رسانه دارد، تمایل پیدا کرد که از دبیرکلی حزب اعتماد ملی استعفا دهد، همه اینها علی‌رغم این است که همه اعضای شورای مرکزی حزب اصرار داشتند که حضرتی بر مسند دبیرکلی باقی بماند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تصریح بر اینکه اصرار حزب بر باقی ماندن آقای حضرتی به عنوان دبیرکل است، گفت: ما باید طبق آیین‌نامه عمل کنیم، ‌استعفای دبیرکل باید در شورای مرکزی مطرح شود و این شورا در مورد آن تصمیم‌گیری کند، اگر شورا، استعفای آقای حضرتی را بپذیرد، او می‌تواند به فعالیت‌های رسانه‌ای خود بپردازد، ما هم در اولین جلسه‌ای که در سال آتی برگزار می‌کنیم، این موضوع را بررسی خواهیم کرد.


گرامی‌مقدم ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که بنده دارم، بعید می‌دانم استعفای حضرتی در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مورد پذیرش قرار گیرد، ‌ضمن اینکه ما با توجه به اینکه اصلاح اساسنامه را به پایان رسانده‌ایم، دومین دستور جلسه را به بررسی اصلاح اساسنامه حزب اعتماد ملی اختصاص می‌دهیم و پس از جلسه شورای مرکزی، برای برگزاری کنگره حزب آماده خواهیم شد. در این شرایط، چنانچه آقای حضرتی تمایلی به دبیرکلی حزب نداشت، می‌تواند برای دبیرکلی اقدام نکند.


انتهای پیام/۴۰۱۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته