دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 10:19

جشن پایان سال گروه سالم تجارت آسیا

به پاس تقدیر و قدردانی از خدمات شایسته همکاران گروه سالم تجارت آسیا مراسم با شکوهی با حضور همکاران و خانواده آنان در محیطی صمیمانه برگزار شد.
کد خبر : 648264
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی گروه سالم تجارت آسیا در مراسم جشن پایان سال این شرکت که با حضور آقای مهندس ابراهیم احتیاطی بنیانگذار شرکت سالم تجارت آسیا،مدیرعامل این گروه و اعضای هیئت مدیره ،مشاوران ،مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ و خانواده های آنان برگزار شد ؛ مهندس امیر احتیاطی با تبریک سال ۱۴۰۱ به مهمانان شرکت کننده در مراسم گفت: که با تلاش مجدانه ، همدلی صادقانه همکاران و کارشناسان گروه سالم تجارت آسیا می توانیم این ادعا را داشته باشیم که امروز بعنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تامین و توزیع کننده مقاطع مختلف فولاد در کشور نقش ایفا می کنیم و گام های موثر و مفیدی در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حوزه تامین و توزیع مقاطع تخت و طویل فولادی و تخته های نراد روسی برداشته شده است.


مدیرعامل گروه سالم تجارت آسیا به بیان نقش تاثیر گذار نیروهای متخصص ، با دانش و تجربه این شرکت پرداخت و افزود: مجموعه ما با به کارگیری راهبردهای نوآورانه و هوشمندانه ، جذب ، آموزش نیروهای جوان و مستعد ،توسعه فناوری و ارتقای بهره وری را به عنوان یک اولویت جدی مورد توجه قرار داده است. که در این زمینه می توان به بازنگری ،تدوین استراتژی و ایجاد مرکز امور مشتریان ، سازمان فروش هوشمند ، پیشرفته ، بسیار توانمند و کار آمد برای تامین به موقع نیازهای مشتریان ،تعامل سازنده و ارتباط دو سویه ، رویکرد استفاده از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای را ازجمله پتانسیل ها و مزیت های این شرکت دانست .


مدیرعامل گروه سالم تجارت آسیا همچنین از تکمیل تمامی زنجیره های تامین و توزیع محصولات فولادی متناسب با نوآوری در این بخش ، وجود انبارها و سوله های کاملا مجهز و مدرن منطبق با استانداردهای روز داخلی و جهانی و ارائه خدمات متنوع را از دیگر توانایی های این شرکت ذکر کرد.


مهندس امیر احتیاطی همچنین ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ، رونق و شکوفایی هر چه بیشتر کشور در همه ابعاد باشیم.


به گزارش روابط عمومی گروه سالم تجارت آسیا در این مراسم ضمن پخش نماهنگی با موضوع پدر از خدمات و تلاش های بی شائبه و موثر مهندس ابراهیم احتیاطی بنیانگذار این مجموعه تجلیل و قدردانی شد ، همچنین در این مراسم به پاس تقدیر از تلاش های همکاران گروه سالم تجارت آسیا در یک سال گذشته هدایایی به شرکت کنندگان اهدا گردید.


در ادامه نیز گروههای مختلف هنری به اجرای ویژه برنامه های شاد و متنوع پرداختند. در پایان مراسم نیز همکاران و خانواده های آنان در محیطی دوستانه در مراسم ضیافت شام شرکت کردند.



جشن پایان سال گروه سالم تجارت آسیا


جشن پایان سال گروه سالم تجارت آسیا


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته