دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 08:45
رستمی‌جاز اعلام کرد؛

آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر واحد قشم در ۱۹ رشته

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های فراگیر این دانشگاه در ۱۹ رشته/گرایش خبر داد.
کد خبر : 648227
رستمی جاز



حمید رستمی‌جاز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در قشم از آغاز ثبت‌نام مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در رشته/گرایش سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) خبر داد.




بیشتر بخوانید:


ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد




وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sanjesh.org از امروز تا ۲۸ اسفند برای ثبت‌نام در ۱۹ رشته واحد و مرکز آموزش بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی قشم (مندرج در جدول ذیل) اقدام کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با تشریح روند چگونگی ثبت‌نام و پذیرش متقاضیان در دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی قشم افزود: فرآیند نحوه پذیرش در این دوره بسیار مهم است، به این ترتیب که در کنکور کارشناسی‌ارشد فراگیر متقاضیان با مطالعه دروس نیمسال اول دوره کارشناسی ارشد به‌عنوان سرفصل امتحانی آزمون خواهند داد، اما در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد باید از منابع مقطع دوره کارشناسی برای آمادگی در آزمون استفاده کنند.


رستمی‌جاز متذکر شد: پس از قبولی در کنکور فراگیر تمام دروسی که داوطلبان آزمون داده‌اند (مطابق با سرفصل‌های اشاره شده در فوق)، به‌عنوان واحدهای گذرانده شده آنها در دوره کارشناسی‌ارشد لحاظ می‌شود و در ترم دوم ادامه تحصیل خواهند داد، اما در آزمون سراسری پس از قبولی پذیرفته‌شدگان باید دروس دوره کارشناسی‌ارشد را از نیمسال اول آغاز کنند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته