دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 01:29
رضایی:

ایران تجارب فراوانی در خنثی‌سازی تحریم‌ها دارد

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ایران واجد تجارب فراوانی در خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن و مقابله با تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکا است.  
کد خبر : 648211
محسن+رضایی.jpg



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در نشست تخصصی بررسی تبعات تحریم‌های ظالمانه آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران واجد تجارب فراوانی در خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن و مقابله با تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکا است.


معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در این جلسه با بیان اینکه نقطه کانونی تحریم‌هایی که آمریکا وضع می‌کند، هدف قرار دادن اقتصاد کشورها و تحت‌فشار قرار دادن مردم و شکستن مقاومت مردمی است که به سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایی آمریکا روی خوش نشان نمی‌دهند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران واجد تجارب فراوانی در خنثی‌سازی و بی‌اثر کردن و مقابله با تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکا است.


محسن رضایی افزود: خروج غیرقانونی و مستکبرانه دولت آمریکا از برجام، بهترین شاهد بر خوی استکباری واشنگتن است و برخورد این کشور در مذاکرات جاری نیز نشان می‌دهد که این کشور متکبرانه صرفاً خواهان اقدام و تعهد عملی کشورمان به برجام بوده و خود را موظف و ملزم به تعهداتی نمی‌داند که دولت آمریکا پیشاپیش در برجام قبول و تعهد کرده است.


وی ابراز امیدواری کرد که دولت آمریکا با اخذ تصمیمات لازم، نشان دهد که نسبت به بازگشت به تعهداتش عزمی جدی دارد.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته