دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1400 - 14:06
رسولی:

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منصوب شدند

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از انتصاب اعضای این شورا خبر داد.
کد خبر : 648087
ابراهیم رسولی



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به جلسه پایان سال این شورا از معرفی اعضای جدید شورای ائتلاف خبر داد و اظهار کرد: جهت استحکام شورا و با پیشنهاد هیئت اجرایی و رأی اکثریت اعضا، آقایان محمدرضا پورابراهیمی، محمد کوثری و حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منصوب شدند.


وی تصریح کرد: تقویت حوزه اقتصادی ائتلاف با حضور آقای پورابراهیمی به عنوان چهره‌ای اقتصادی می‌تواند سطح کارشناسی شورا را افزون کند، همچنین حضور آقای کوثری مرد خوشنام عرصه جهاد و مقاومت و حجت‌الاسلام آقامیری از اعضای مؤثر شورای شهر تهران ارتباط بیش از پیش ائتلاف با بدنه اجتماعی را تقویت خواهد کرد.


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به حضور اکثریت اعضا در جلسه پایان سال این ائتلاف، گفت: در این جلسه، رئیس شورای ائتلاف با تأکید بر اینکه به زودی مطالعات طرح نظارتی شورای ائتلاف به پایان رسیده و آماده اجرا خواهد شد، بر جدیت شورا برای بررسی عملکرد افرادی که به اسم ائتلاف به مسئولیت رسیده‌اند، تأکید کرد.


رسولی تأکید کرد: ائتلاف بر فعال شدن حوزه نظارتی مصمم است، چرا که باید پاسخگوی اعتماد مردم باشیم و در این مسیر با جدیت و دقت عمل خواهیم کرد.


انتهای پیام/۴۱۶۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته