دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1400 - 11:33
محمود افشاردوست در گفت‌وگو با آنا:

شهداب زودتر از برنامه به فینال رسید/ پیکان تلاش می‌کند به بازی سوم برسد

مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد گفت: تیم شهداب تلاش می‌کند از داشته‌های خود دفاع کند و پیکان هم همه تلاش خود را به کار می‌گیرد که در این دیدار پیروز میدان باشد تا بتواند کار به بازی سوم کشیده شود.
کد خبر : 648016
شهداب



محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره پیروزی شهداب یزد مقابل پیکان در دیدار نخست فینال لیگ برتر والیبال گفت: هر دو تیم شهداب و پیکان بازیکنان خوبی دارند و با شناخت کامل از هم به میدان آمده بودند. هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند و همین موضوع باعث شده بود تاکتیک‌های خود را در جریان بازی تغییر دهند و اطلاعات آنالیزور تغییر می‌کرد. دیدار هر دو تیم خیلی نزدیک به هم بود و و در نهایت یکی دو اشتباه باعث شد تا شهداب پیروز این دیدار شود. هر دو تیم نمایش قابل قبولی ارائه دادند و با نتیجه‌ای که رقم خورد نمی‌توان گفت یک تیم نسبت به تیم دیگر برتری دارد. هر دو خوب کار کرده‌اند و در نهایت یک تیم با اشتباهات کمتر توانست پیروز میدان شود.


مشاور فنی تیم والیبال شهداب یزد در مورد دیدار دوم فینال با پیکان اظهار کرد: بازی حساسی پیش‌روی هر دو تیم است. تیم شهداب تلاش می‌کند از داشته‌های خود دفاع کند و پیکان هم همه تلاش خود را به کار می‌گیرد که در این دیدار پیروز میدان باشد تا بتواند کار به بازی سوم کشیده شود. قطعاٌ هر تیمی که بتواند کمترین اشتباه را داشته باشد و از فرصت‌های خود استفاده کند و راه‌های نفوذ حریف را ببندد در این دیدار پیروز میدان خواهد شد. واقعا نتیجه این بازی قابل پیش‌بینی نیست و هر تیمی که بتواند تداوم بهتری داشته باشد و می‌تواند نتیجه بگیرد.




بیشتر بخوانید؛


لیگ برتر والیبال| برتری قاطع شهداب مقابل پیکان در دیدار نخست فینال/ یزدی‌ها در آستانه قهرمانی




افشاردوست در مورد روند پیشرفت تیم شهداب و رسیدن این تیم به مرحله فینال عنوان کرد: تیم شهداب در نیم فصل نخست با وجود داشتن دو مربی بسیار خوب و زحمتکش و تلاش بازیکنان، نتایج مدنظر مدیریت را نتوانست کسب کند. در نیم فصل با تغییر در کادر فنی شرایط تغییر کرد. کادر فنی جدید در نیم فصل دوم به بررسی دقیق نحوه بازی، آمادگی جسمی و ذهنی بازیکنان و سیستم بازی تیم پرداخت و به این نتیجه رسید که با تغییرات کوچکی در نحوه تمرین و تقویت ذهنی بازیکنان می‌توان نتایج بسیار خوبی کسب کرد.تیم در حمله، دفاع، دریافت پیشرفت خوبی داشت و پله‌پله جلو رفت و توانست امتیازهای خوبی جمع کند و به پلی‌آف برسد. در این مرحله هم بازی‌های خوبی با تیم‌های مس رفسنجان و فولاد سیرجان داشت و توانست پیروز میدان شود. باشگاه شهداب با برنامه ۱۰ ساله به لیگ برتر والیبال آمد و در حال حاضر، چهارمین سال برنامه خود را سپری می‌کند. این باشگاه به دنبال ساختارسازی بهتر در ورزش است. این تیم پله پله جلو آمد و حتی می‌توانم بگویم زودتر از برنامه به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال رسید. قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا و حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان، جزء برنامه‌های این باشگاه خواهد بود.


دبیر پیشین فدراسیون والیبال در مورد عملکرد داوری و انتقادهای که به بازی شهداب و پیکان می‌شد، عنوان کرد: داوری جزء مهمی از یک بازی است که باید کامل بی‌ظرف قضاوت کنند. البته اشتباهاتی از سوی داوران ممکن است رخ بدهد که این اتفاق طبیعی است. با داشتن ویدیو چک ضریب اشتباهات پایین می‌آید. در بازی شهداب و پیکان اتفاقات عجیب رخ نداد. تنها یک صحنه مورد اعتراض قرار گرفت که با ویدیو چک ابهام برطرف شد. در مجموع معتقدم داوری خوب بود.


انتهای پیام/۴۰۵۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته