دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1400 - 09:47

بارسلونا در اندیشه جذب بی‌خطر و محتاط هالند

بارسلونا در مسیر جذب ارلینگ هالند با منچسترسیتی رقابت می‌کند.
کد خبر : 647991
ارلینگ هالند



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، لاپورتا نسبت به هزینه‌های مالی خرید هالند با بارسلونا محتاط است در حالی که گفته می‌شود منچسترسیتی اکنون مورد علاقه مهاجم دورتموند است.


غول های کاتالانی مدت‌هاست به دنبال ستاره نروژی هستند اما ممکن است در تابستان امسال به منچسترسیتی ببازند. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند، خطری برای باشگاه را در معرض خطر قرار نخواهد داد.


تیم نیوکمپ یکی از کاندیداهای اصلی جذب این مهاجم است، اما با منچسترسیتی و رقبای اسپانیایی رئال مادرید رقابت دارد. با این حال، بارسا همچنان در حال بهبودی از وضعیت مالی وخیم است که باعث جدایی لیونل مسی قهرمان باشگاه در سال گذشته شد.


اگرچه وضعیت بلوگرانا رو به بهبود است، اما لاپورتا نگران هزینه‌های کلان برای خرید ستاره نروژی است. رئیس باشگاه بارسلونا در پاسخ به سوالی درباره شانس باشگاه برای جذب ارلینگ هالند، به (TV۳) گفت: روی آینده تیم کار می کنیم. هم [مدیر فوتبال] ماتئو آلمانی و هم [مشاور] یوردی کرایف به دنبال عقلانیت خاصی هستند. اینجا هستیم تا یک باشگاه فوتبال را به خوبی مدیریت کنیم. در دوره‌ای هستیم که اگرچه از نظر اقتصادی در حال پیشرفت هستیم، اما هنوز حل نشده است.وضعیت اقتصادی معکوس نشده است و این اولویت است. واضح است یک تیم قدرتمند می‌خواهیم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد اما هیچ عملیاتی که مؤسسه را در معرض خطر قرار دهد، انجام نخواهیم داد.


وضعیت جذب هالند به کجا می‌رسد؟


این هفته گزارش شد که منچسترسیتی به گزینه مورد علاقه برای جذب هالند ۲۱ ساله تبدیل شده است. هالند در قرارداد خود بند آزادسازی ۶۳ میلیون پوندی دارد که می‌تواند در پایان فصل فعال شود. نشریه «دیلی میل» ادعا می‌کند که منچسترسیتی در مجموع حدود ۱۰۰ میلیون پوند برای جذب مهاجم نروژی خرج خواهد کرد، از جمله بند آزادسازی به علاوه حق بیمه برای مینو رایولا که نماینده هالند است. گفته می‌شود تیم لیگ برتری درباره شرایط شخصی با هالند صحبت کرده و مطمئن است که معامله انجام می‌شود.


همچنین نشریه «تایمز» گزارش داد که تکسیکی بیگیریستاین، مدیر ورزشی منچسترسیتی و عمر برادا، رئیس عملیات فوتبال این باشگاه، با نمایندگان ستاره دورتموند در موناکو دیدار کردند تا در مورد انتقال این بازیکن صحبت کنند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته