دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1400 - 10:11
سلطانی:

ارتباطات سازنده با آحاد جامعه موجب رشد دانشگاه می‌شود

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: آنچه موجب حرکت رو به رشد دانشگاه، توسعه و تعالی می‌شود، توجه به تعامل و ارتباطات سازنده با همه جامعه است.
کد خبر : 647989
سلطانی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زرقان، حسن سلطانی در دیدار با قاسم جمالی رئیس شورای اسلامی شهر زرقان با تأکید بر داشتن تعامل سازنده، مؤثر و اثربخش با همه نهادها، ارگان‌ها و معتمدین منطقه اظهار کرد: قطعاً آنچه موجب حرکت رو به رشد دانشگاه، توسعه و تعالی می‌شود، توجه به موضوع تعامل و ارتباطات سازنده با همه آحاد جامعه و ادارات و نهادهای مختلف است که باید مورد اهمیت قرار گیرد.


وی با توجه به مردمی بودن دانشگاه آزاد اسلامی از شهردار و رئیس شورای اسلامی زرقان خواست تا با تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه در زمینه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، استادان و دانشجویان در حوزه عمران و معماری، توسعه همکاری‌های مشترک و دوجانبه در راستای تبادل دانش فنی و تخصص و مهارت بین دانشگاه، شهرداری و شورای شهر با محور خدمت به مردم در قالب تفاهم‌نامه منعقد کند.




بیشتر بخوانید:


حرکت دانشگاه آزاد اسلامی زرقان به سمت مهارت‌آفرینی




رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مراکز علمی و دانشگاهی را برندهایی معتبر برای شهرها دانست و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای برخورداری مردم و مدیریت شهرستان از خدمات علمی، پژوهشی و فرهنگی را داراست.


خلأ رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در واحد زرقان


رئیس شورای اسلامی شهر زرقان نیز با تشریح خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم این شهرستان درباره مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان نبود رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را از بزرگ‌ترین آنها برشمرد و گفت: با توجه به اینکه زرقان نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان و قطب پزشکی جنوب کشور و خود نیز دارای دو بیمارستان و درمانگاه تخصصی است خلأ وجود رشته‌های فوق به‌شدت احساس می‌شود.


قاسم جمالی وجود دانشگاه در شهرستان زرقان را زیربنا و پایگاه فرهنگی، علمی و اجتماعی دانست و با توجه به نقش مثبت و محوری این نهاد با قدردانی از تأثیر فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان بر گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.


مجموعه مدیریت شهری زرقان با همه توان در خدمت دانشگاه‌ها


شهردار زرقان نیز عنوان کرد: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری زرقان با همه توان در خدمت دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی در شهر به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی هستند. به دنبال انجام امور به‌صورت علمی بوده و امیدواریم با استفاده از ظرفیت و توان علمی مجموعه دانشگاه و با تعامل مستمر در خدمت‌رسانی به مردم بیش‌ازپیش تأثیرگذار باشیم و در راه ارائه خدمات شهری و بهسازی همکاری کنیم.


محمود صانعی ادامه داد: با توجه به استقرار ۲۵ درصد از صنایع استان شیراز در منطقه زرقان و آلایندگی صنایع، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای همکاری‌های مشترک و تعاملی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان و راه‌اندازی کارگروه مشترک و انعقاد تفاهم‌نامه برای بررسی‌های پژوهشی با این واحد دانشگاهی اعلام آمادگی می‌کند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته