دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1400 - 15:53

بهترین مکان های استانبول که تیک بان به شما پیشنهاد می دهد

استانبول، یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای تفریحی، کاری و تجاری است که هر ساله میلیونها نفر را برای خرید پرواز تهران استانبول ترغیب می کند. ایرانی ها نیز این شهر زیبا و دوست داشتنی را به عنوان مقصدی توریستی و تجاری برای سفر انتخاب می کنند.
کد خبر : 647568
image-20220312144545-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا استانبول، یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای تفریحی، کاری و تجاری است که هر ساله میلیونها نفر را برای خرید پرواز تهران استانبول ترغیب می کند. ایرانی ها نیز این شهر زیبا و دوست داشتنی را به عنوان مقصدی توریستی و تجاری برای سفر انتخاب می کنند. به همین جهت در این مطلب بهترین مکان های استانبول را به شما معرفی می کنیم. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


برترین جاذبه های گردشگری استانبول


استانبول یکی از پرترددترین شهرهای ترکیه است که توسط تنگه بسفر به دو نیم تقسیم اروپایی و آسیایی تقسیم شده است. استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه می باشد که با جمعیتی بالغ بر 14 میلیون نفر و دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.


مکان های دیدنی استانبول به قدری زیبا و تماشایی هستند که بهتر است در هنگام خرید بلیط استانبول برای اقامت یک هفته ای و رزرو بلیط برگشت استانبول برنامه ریزی کنید. اما در این مدت از کدام مکان ها دیدن کنید؟


مناطق تاریخی استانبول


اگر برای دیدن مناطق تاریخی، بلیط هواپیما استانبول را خریداری می کنید، می توانید به محله فاتح بروید. این منطقه در سال ۱۹۸۵ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و شامل مسجد سلطان احمد، سرابورنو (Sarayburnu)، قصر توپ ‌قاپی، مسجد ایاصوفیه، کلیسای ایا ایرنه، مسجد زیرک، مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه کوچک و دیوارهای قسطنطنیه است.


اگر در سفر به استانبول قصد بازدید مکان های باستانی را دارید بهتر است در محله فاتح اقدام به رزرو هتل استانبول کنید.


مکان های تفریحی و سواحل استانبول


تنگه بسفر در استانبول، سواحل بسیار زیبایی دارد که در اطراف آن کاخ های دیدنی، مکان ‌های تاریخی، و قلعه‌ های قدیمی هر گردشگری را جذب می کند. گردشگرانی که به دنبال رزرو بلیط استانبول برای تماشای جاذبه های دریای مرمره هستند، می توانند از تنگه بسفر و دیدنی ههای اطرافش بازدید کنند.


مناطق دیدنی این تنگه شامل آنادولو کاوایی، قصر بیگلربیگی، ساحل ببک، امیرگان، کانلیکا، اورتاکوی، قلعه اروپا (روملی حیصاری)، موزه صاقب صابانچی، منطقه ساریر، بنیاد ایزنیک، رستوران بابا آدم، هتل استانبول ادیشن و خانه هتل بسفر است. اما اگر قصد دارید از تفریحات آبی و سواحل استانبول دیدن کنید، می توانید سری به ساحل دالیا، گلدن، ترو بلو و نان استاپ بزنید.


بهترین رستوران های ایرانی استانبول را بشناسید!


امروزه گردشگری غذا یا شکم گردی بخشی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود و بسیاری از افراد برای امتحان کردن غذاهای متنوع محلی سفر می کنند. استانبول یکی از شهرهایی است که به واسطه داشتن غذاهای خوش طعم مدیترانه ای و تعداد بالای گردشگران، رستوران های متنوعی دارد.


از جمله بهترین رستوران های ایرانی استانبول می توان به رستوران نایب، رستوران شیراز، ریحون و شهرزاد اشاره کرد. اما اگر به بهانه امتحان کردن غذاهای ترکیه بلیط ارزان استانبول را خریداری کرده اید، بهتر است به رستوران میکلا، آلانچا، رستوران 360 درجه و فاروس سر بزنید.


بهترین مکان های استانبول که تیک بان به شما پیشنهاد می دهد


مراکز خرید لوکس و ارزان استانبول کدامند!؟


ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که برای خرید اجناس برند راهی استانبول می شوند. اگر به قصد خرید به این شهر سفر می کنید، بهتر است بلیط چارتر استانبول را برای سفر خود انتخاب کنید. این دسته از بلیط ها قیمت مناسب تری دارند. بهترین زمان برای خرید از استانبول، اواخر هر فصل است که جشنواره های خرید با تخفیف ویژه برگزار می شود! اگر قصد خرید از استانبول را دارید، محله تکسیم یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است.


برای خرید پوشاک و لباس برند با قیمت مناسب بهتر است که بلیط لحظه آخری استانبول را برای شرکت در فستیوال های خرید رزرو کنید. مرکز خرید اوغلوایش استانبول و بازار کادیکوی ارزان ترین بازار استانبول است که اجناس خود را با قیمت های مناسبی عرضه می کند. اگر به دنبال اجناس مارک و لوکس هستید، توصیه می شود، به لوکس مال بروید.


جزایر زیبای استانبول


مسافرانی که به دنبال کسب آرامش و تمدد اعصاب هستند، می توانند به جزایر زیبای استانبول سفر کنند. افرادی که قصد گشت و گذار در جزایر زیبای استانبول را دارند، برای استعلام قیمت بلیط استانبول می توانند به تیک بان مراجعه کنند. این سایت با ارائه انواع بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبر ایرانی و خارجی توانایی عرضه ارزان ترین بلیط استانبول را در کمترین زمان دارد.


خرید بلیط استانبول ارزان از تیک بان


بسیاری از مسافران برای سفرهای خود ترجیح می دهند که بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. با توجه به سایت های زیادی که در زمینه خرید پرواز خارجی فعالیت می کنند، انتخاب آنها کمی مشکل است. اما با شناخت کامل از سایت های مورد نظر یا اطلاع از خدمات آنها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.


علی بابا، تیک بان، قاصدک، سفر مارکت و فلایتیو از جمله سایت های فعال و موفق در زمینه گردشگری هستند. با مراجعه به هر کدام از آنها می توانید بلیط خود را به راحتی رزرو نمایید اما تیک بان به عنوان معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیما می تواند ارزان ترین بلیط استانبول را به شما پیشنهاد بدهد. (منبع)



انتهای پیام / ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته