دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1400 - 11:35

چاپ سابلیمیشن طرح دلخواه روی پارچه و تیشرت

با بهره بردن از خدمات چاپ سابلیمیشن می توان طرح های زیبا و دلخواه را روی پارچه، تیشرت و بسیاری دیگر از اشیاء فراهم کرد. چاپ تصاویر زیبا روی تیشرت، زیبایی و جذابیت بالایی داشته و علاقه مندان بسیاری دارد. برای پی بردن به نحوه چاپ تصاویر روی پارچه و تیشرت ادامه مقاله را مطالعه نمایید.
کد خبر : 647481
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، با بهره بردن از خدمات چاپ سابلیمیشن می توان طرح های زیبا و دلخواه را روی پارچه، تیشرت و بسیاری دیگر از اشیاء فراهم کرد. چاپ تصاویر زیبا روی تیشرت، زیبایی و جذابیت بالایی داشته و علاقه مندان بسیاری دارد. برای پی بردن به نحوه چاپ تصاویر روی پارچه و تیشرت ادامه مقاله را مطالعه نمایید.


با پیشرفت های حاصل شده در زمینه خدمات چاپی امکان چاپ روی پارچه فراهم شده است. برای چاپ سابلیمیشن روی پارچه و تیشرت نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته سابلیمیشن می باشد، همه مراکز چاپی قادر به انجام این نوع چاپ نیستند.


به نقل از وب سایت خدمات چاپ آذین هنر، با استفاده از خدمات چاپی سابلیمیشن می توان تصاویر دلخواه با طرح های مختلف را روی پارچه و تیشرت و بسیاری دیگر از اشیاء درج نمود. پارچه های چاپ شده به این وسیله برای مد و زیبایی و بکار بردن در دکوراسیون داخلی بسیار مناسب هستند. به عنوان مثال پرده ها و کوسن های زیبا و منقش به طرح های چاپی را می توان برای دکوراسیون و محیط زندگی استفاده کرد. لازم به ذکر است که تصویر چاپی ماندگاری بالایی داشته و برای زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار مناسب هستند.


چاپ سابلیمیشن روی پارچه یا اشیاء چگونه است؟


چاپ سابلیمیشن به نام چاپ حرارتی نیز موسوم است، در این نوع چاپ، تصویر توسط چاپگرهای مخصوص روی کاغذ سابلیمیشن درج شده، سپس در دستگاه چاپ با فشار و حرارت به زیر لایه منتقل می شود. در این نوع چاپ از جوهر تصعیدی استفاده می گردد، در واقع جوهر بر روی کاغذ سابلیمیشن با درجه حرارت بسیار بالا، از حالت جامد به گاز تبدیل شده و سپس به زیر لایه که می تواند پارچه، لیوان و بسیاری دیگر از اشیاء باشد، منتقل می گردد. لازم به ذکر است در این نوع روش چاپی زیرلایه در اثر حرارت هیچ گونه آسیبی نمی بیند و تصویر چاپی در آن ماندگاری بالایی دارد.


چاپ عکس روی لیوان


ویژگی بارز این نوع چاپ آن است که تصویر ماندگاری بالایی داشته و با شست و شو کیفیت چاپی کاهش پیدا نمی کند. دلیل این امر نفوذ جوهر چاپی در بافت اشیاء است، در واقع در اثر حرارت بالا، منافذ بافت زیر لایه برای جذب جوهر بیشتر باز شده و رنگ در آن نفوذ پیدا می کند.


چاپ سابلیمیشن چه کاربردی دارد؟


از چاپ سابلیمیشن برای درج تصاویر چاپی روی اشیاء مختلف استفاده می گردد، برخی از مهم ترین کاربردهای این نوع چاپ به شرح زیر است:



  • چاپ روی پارچه، با استفاده از این روش چاپی می توان تصاویر مختلف و دلخواه را روی پارچه و البسه مختلف درج نمود. یکی از مهم ترین کاربردها برای چاپ روی پارچه مربوط به تیشرت است. تیشرت های منقش به تصاویر زیبا می تواند برای گروه سنی مختلف بخصوص نوجوانان و جوانان بسیار جذاب باشد.

  • چاپ تصویر روی لیوان و ماگ های سرامیکی، استفاده از لیوان ها و ماگ های سرامیکی با تصاویر چاپی زیبا بسیار پر کاربرد شده است، روش درج این تصاویر استفاده از چاپ سابلیمیشن است. این لیوان ها کارکرد کادویی هم دارند، تصور نمایید که تصویر عزیزانتان را روی لیوان چاپ کرده و به آن ها هدیه بدهید، این هدیه برای آن ها بسیار زیبا و ماندگار خواهد بود.

  • چاپ روی پرده ها، پرده ها با تصاویر چاپی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی بسیار مناسب هیتند.

  • چاپ روی قاب موبایل و لوازم تحریر

  • چاپ روی ساعت

  • چاپ ظروف

  • ...


هر یک از کارکردهای فوق باید به صورت تخصصی توسط واحد چاپی انجام گیرد، فراهم کردن کیفیت چاپی بالا تنها در واحدهای معتبر چاپی امکان پذیر است.


چاپ سابلیمیشن روی تیشرت


با استفاده از چاپ سابلیمیشن می توان تصاویر خلاقانه را روی تیشرت و لباس ها درج نمود. این روش چاپی هم برای زیبایی و مد کارایی دارد و هم کارکرد تبلیغاتی دارد. انواع تیشرت ها را می توان با تصاویر زیبای چاپی آراسته نمود. از چاپ روی تیشرت و پارچه می توان برای معرفی کسب و کارها، لوگوها و برندهای تجاری و ... نیز استفاده نمود. باید توجه داشته باشید که چاپ روی تیشرت و پارچه آسیبی به آن وارد نمی کند. توجه داشته باشید که تصویر چاپی در این روش ماندگاری بالایی دارد و برای کادو و هدیه دادن به دیگران نیز این روش بسیار جذاب است.


چاپ عکی روی تیشرت


مزایای چاپ سابلیمیشن



  • ارزان بودن این روش چاپی

  • کیفیت چاپ در روش سابلیمیشن بسیار بالا است.

  • قابلیت شست و شو برای متریال، بدلیل نفوذ جوهر در زیر لایه با شست و شو کیفیت چاپی کاهش پیدا نمی کند.

  • پایداری و ماندگاری چاپ در برابر نور خورشید

  • امکان استفاده از طیف رنگی مختلف برای چاپ


قیمت چاپ سابلیمیشن چگونه است؟


روش چاپ سابلیمیشن و تهیه چاپ روی اشیاء از دسته روش های ارزان به حساب می آید. فاکتورهای مختلفی بر قیمت نهایی این نوع چاپ تاثیر دارد، یکی از این فاکتورها متراژ و تعداد چاپ است. واحد های معتبر چاپی ممکن است در تعداد بالای چاپ، تخفیفاتی را برای مشتریان در نظر بگیرند. همچنین تنوع رنگی و زمان تحویل سفارش هم می تواند بر هزینه و قیمت نهایی تاثیر داشته باشد. با این وجود مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت نهایی چاپ سابلیمیشن، تعرفه واحد چاپ کننده است.


برای سفارش چاپ روی پارچه و لباس ها، سعی نمایید مرکزی معتبر را در این زمینه پیدا کنید که با کیفیت ترین چاپ ممکن را با قیمت مناسب برای شما فراهم آورد. برای چاپ روی اشیاء مختلف به شما واحد چاپی آذین هنر را پیشنهاد می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت اینترنتی به آدرس www.azinhonar.ir مراجعه نمایید.


با استفاده از چاپ سابلیمیشن می توانید زیباترین طرح های ممکن را روی تیشرت و پارچه برای خود فراهم آورید.



انتهای پیام/ ر





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته