دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1394 - 09:35
در صحن علنی مجلس

دریادار فدوی: جایگزین کردن دشمنی آمریکا با عربستان، کار غلط و خطرناکی است/ خباثت آمریکا ادامه یابد فیلم‌های جدید منتشر می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: ما دشمنی بدتر از آمریکا نداریم اما متأسفانه برخی در داخل و خارج به دنبال منتفی کردن دشمنی آمریکا هستند و می‌خواهند کشور کوچکی مانند عربستان را جایگزین آمریکا کنند، این کار غلط و خطرناکی است.
کد خبر : 64745

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، دریادار پاسدار علی فدوی که در نشست علنی امروز ـ دوشنبه 12 بهمن ـ مجلس حضور یافته بود، در سخنانی در صحن بهارستان،‌ با تبریک روز 12 بهمن و ورود امام خمینی(ره) به میهن، اظهار کرد: امام مصداق عینی نفس قُدسی است که از انفاس وی ملت ایران بهره‌مند شده است.


تمام دشمنی‌هایی که با ایران صورت می‌گیرد پشت سر آن آمریکا قرار دارد و باید مراقب باشیم شیطانک‌ها جایگزین شیطان بزرگ نشوند؛ این کار نمایندگان مجلس است که باید جلوی آن را بگیرند

وی افزود: پس از انقلاب و در طول 37 سال دشمنان مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورده‌اند ولی با همان نفس قُدسی امام جوانان این کشور پاسداری از انقلاب را سرلوحه همه رفتارهای خود قرار دادند، دشمنان بدانند این روند تعطیل بردار نیست.


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: نیروهای پاسدار به بهترین وجه توانسته‌اند تکلیف خود را انجام دهند، در انقلاب اسلامی پاسدارانی وجود دارند که تا پای جان در دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و اجازه ایجاد هیچ خللی را در انقلاب نمی‌دهند.


فدوی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی ادامه داد: این چهارمین باری بود که نیروهای آمریکایی و انگلیسی توسط نیروهای دریایی سپاه دستگیر شدند، باید بدانیم تنها کشوری که بدون هیچ واهمه در آب‌های سرزمینی خود اعمال قانونی می‌کند ایران است؛ از این جمله می‌توان به توقیف یک کشتی انگلیسی پس از رأی دادگاهی در آمریکا اشاره کرد.


وی اضافه کرد: نیروهای سپاه تا پای جان در دفاع از سرزمین خود ایستاده‌اند. دستگیری تفنگداران آمریکایی زمانی رخ داد که غربی‌ها می‌خواستند در زمان اجرای برجام خباثت کنند. دستگیری این سربازان از صفر تا صد بدون برنامه‌ریزی انجام شد و کاری خدایی بود.


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: جزیره فارسی یک جزیره بسیار کوچک است و ما به آن زمین فوتبال می‌گوییم. زمانی که قایق‌های آمریکایی عازم یک جزیره عربی بودند پس از ورود چند صد متری به آب‌های سرزمینی ما، موتورهایشان خراب شد و جریان آب آنها را به سمت جزیره فارسی هدایت کرد. چند دقیقه پس از ورود آنها، نیروهای ما به سرعت سراغ آنها رفتند و دستگیرشان کردند.


وی با تشریح چگونگی دستگیری تفنگداران آمریکایی متجاوز به آب‌های کشورمان اظهار کرد: از این ماجرا فیلم‌های بسیار زیادی وجود دارد که تنها چند دقیقه آن بیشتر نشان داده نشده است. ما ساعت‌ها فیلم داریم که در آن حقارت‌های وحشتناکی برای آمریکایی‌ها وجود دارد. حال اگر مسئولان آمریکایی از روی سر گذاشتن دست‌های تفنگدارانشان اینگونه عصبانی، ناراحت و خجالت‌زده شده‌اند، فیلم‌هایی داریم که این حالت را صدبرابر می‌کند.


فدوی تصریح کرد: آمریکایی‌ها گفته‌اند پس از انتشار فیلم‌های سربازان‌شان در زمان دستگیری ناراحت شده‌اند. در دستگیری سربازان آمریکایی چندین فیلم وجود دارد که اگر آمریکایی‌ها خباثت خود را ادامه دهند این فیلم‌ها را منتشر می‌کنیم. ما دوست نداریم این کار صورت گیرد. همچنین ما اطلاعات زیادی از موبایل‌ها و لپ‌تاپ‌های سربازان آمریکایی استخراج کردیم که اگر خباثت کنند آنها را منتشر می‌کنیم.


وی تأکید کرد: سربازان نیروی دریایی سپاه پاسداران به قدرت خداوند باور دارند و حتی اگر شهید شوند به پای انقلاب ایستاده‌اند، ما دشمنی بدتر از آمریکا نداریم اما متأسفانه برخی در داخل و خارج به دنبال منتفی کردن دشمنی آمریکا هستند و می‌خواهند کشور کوچکی مانند عربستان را جایگزین آمریکا کنند، این کار غلط و خطرناکی است.


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن گفت: تمام دشمنی‌هایی که با ایران صورت می‌گیرد پشت سر آن آمریکا قرار دارد و باید مراقب باشیم شیطانک‌ها جایگزین شیطان بزرگ نشوند؛ این کار نمایندگان مجلس است که باید جلوی آن را بگیرند.


در پایان سخنان فدوی، با هدایت اسماعیل کوثری نمایندگان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و همچنین جواد کریمی قدوسی فریاد زد که اگر امام(ره) نبود کشور نبود که بار دیگر نمایندگان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته