دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقابل کروات‌ها در دربی فوتبال ایران؛ جنگ سرخابی‌ها و اصفهانی‌ها در ایستگاه هجدم لیگ برتر

در روز پایانی هفته هجدهم لیگ برتر که فردا (سه شنبه) انجام می شود و استقلال و پرسپولیس به مصاف تیم های اصفهانی می‌روند.
کد خبر : 64737

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،مهم‌ترین دیدار هفته هجدهم در تهران برگزار می‌شود؛ بازی‌ای که برانکو ایوانکوویچ به آن لقب دربی ایران داده‌ است. فردا ورزشگاه آزادی شاهد انجام بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان در برابر هم است؛ مصافی که طی سال‌های اخیر همواره از جذابیت و البته حواشی زیادی هم هم برخوردار بوده‌ است. دو تیم فردا در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هر دو به دنبال قهرمانی در لیگ پانزدهم هستند و برای اینکه از قافله قهرمانی عقب نیفتند در این بازی تنها به کسب سه امتیاز بازی فکر می‌کنند. در این میان نقش آفرینان دربی ایران برانکو و استیماچ سرمربیان کروات دو تیم هستند؛ دو مربی‌ای که شناخت خوبی از تفکرات هم دارند.


دیگر بازی مهم فردا در اصفهان انجام می‌شود جایی که ذوب آهن میزبان استقلال تهران است. شاگردان پرویز مظلومی در صورت باخت در این بازی به دلیل شکست استقلال خوزستان مقابل فولاد در دربی خوزستان صدر جدول را از دست نمی‌دهند اما این صدرنشینی با توجه به اختلاف یک امتیازی آنها با تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی کاملا غیرقابل اطمینان است. با توجه به این موضوع پرویز مظلومی نمی‌خواهد دست خالی از اصفهان به تهران برگردد. او طی روزهای گذشته به دلیل مشکلات مالی‌ای که بازیکنانش با آن دست به گریبان بودند کم سختی نکشید اما با وجود این، توانست این موضوع را مدیریت کند و مانع اعتصاب بازیکنانش شد تا حداقل تمرینات تیمش بدون وقفه ادامه داشته باشد. مظلومی برای این بازی خسرو حیدری را در اختیار ندارد. در سوی دیگر میدان تیم ذوب آهنی قرار دارد که تنها چهار امتیاز با تیم صدرنشین جدول فاصله دارد و بازی در اصفهان مقابل استقلال بهترین فرصت است تا این اختلاف امتیازی را به عدد یک برساند.


در آخرین بازی فردا پدیده از سایپا پذیرایی می‌کند. سایپا در صورت پیروزی همچنان در کورس مدعیان بالای جدول باقی خواهد ماند اما اگر شاگردان جلالی در مشهد بازنده شوند شاید از رده چهارم دو پله سقوط کنند.


همچنین امروزدر تک بازی هفته هجدم گسترش فولاد و صبای قم در تبریز مقابل هم قرار می‌گیرند.


برنامه مسابقات و اسامی داوران سه بازی فردا به شرح زیر است:


سه شنبه 13/11/94


ذوب آهن- استقلال- ساعت 14:30- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان


شاهین حاج بابایی- محمدرضا ابوالفضلی- سعید علی نژادیان- روح‌الله شریفی ناظر داوری: ابراهیم میرزابیگی


پدیده خراسان - سایپا- ساعت 14:30- ورزشگاه ثامن مشهد


پیام حیدری- رحیم شاهین- قهرمان نجفی- وحید کاظمی ناظر داوری: زاهد بحرینی


پرسپولیس- سپاهان- ساعت 17-ورزشگاه آزادی


بیژن حیدری- محمدرضا منصوری- بابک داوری- غلامرضا جباری ناظر داوری: نادر جعفری


نتایج سایر دیدارهای هفته هجدهم:


پنجشنبه 8 بهمن


استقلال اهواز یک – ملوان یک


جمعه 9 بهمن


نفت تهران یک – سیاه جامگان 2


راه اهن صفر – تراکتورسازی صفر


استقلال خوزستان صفر – فولاد یک


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته