دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1394 - 10:11

نتایج بازی‌های گروهی و انفرادی مسابقات بدمینتون خواهران دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات سراسری ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی خواهر دانشگاه آزاد اسلامی که از روز شنبه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر آغاز شده است، با برگزاری مسابقات رشته بدمینتون وارد مرحله جدیدی شد.
کد خبر : 64736

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، در این رشته ورزشی پس از برگزاری بازی‌های گروهی که تیم‌ها در 4 گروه با هم به رقابت پرداختند، تیم‌های صعودکننده به دور حذفی مشخص شد.


بازی‌های گروه اول این دوره از مسابقات با دیدار تیم های گلستان و نجف آباد شروع شد که گلستان با برد 5 بر صفر این بازی را به سود خود خاتمه داد و در بازی دوم هم نجف آباد توانست همین نتیجه را برابر فارس تکرار کند. در بازی سوم این گروه نیز ورزشکاران گلستان با برتری 3 بر 2 مقابل فارس، توانستند از این مرحله صعود کنند.


در گروه دوم که دو تیم خوزستان و مرکزی حضور داشتند، در تک بازی این گروه خوزستان موفق شد با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مقابل تیم مرکزی به برتری برسد.


در بازی‌های گروه سه این مسابقات ابتدا دو تیم تهران و قم رو در روی هم قرار گرفتند که تهرانی‌ها با نتیجه 5 بر صفر پیروز از زمین خارج شدند. در بازی دور دوم این گروه باز هم تهرانی‌ها خوش درخشیدند و با نتیجه مشابه تیم یزد را با شکست بدرقه کردند تا به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کردند . اما در بازی حساس تیم های یزد و قم، یزدی ها توانستند با برتری 4 بر یک مقابل قم به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کنند.


در گروه چهارم، دیگر گروه دو تیمی مسابقات هم بوشهر میزبان نتوانست بر آذربایجان شرقی غلبه کند و نتیجه را 4 بر یک به حریف خود واگذار کرد.


در بازی‌های انفرادی این مسابقات هم پس از انجام 14 بازی چهره نفرات راه یافته به دور دوم مشخص شد که رقیه پوزش، وحیده رضایی، آمینه صحرانورد و مهری قهرمانی هر چهار ورزشکار از آذزبایجان شرقی، منیره رحیمی، مینو دادیان وبهناز ترابیان هر سه از گلستان، طیبه ابراهیمی و اکرم مستقل از یزد، ندا آقایی از تهران، آزاده حسینی و رضوان رضوانی از فارس، بنفشه حسینی از مرکزی و منا عبدالمجید از خوزستان توانستند با برتری برابر حریفان به دور دوم راه یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته