دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1400 - 12:07

کشف و انهدام تیم جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان

منابع رسانه‌ای از کشف و انهدام تیم جاسوسی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در لبنان خبر داده‌اند.
کد خبر : 647138
موساد



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از النشره، منابع خبری از کشف و انهدام یک شبکه جاسوسی جدید در لبنان که برای سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی کار می‌کرد، خبر دادند.


شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان بعد از حمله به دو خانه در شهر الغازیه و دستگیری سه متهم به همکاری با رژیم صهیونیستی موفق شد یک شبکه جدید جاسوسی برای موساد در لبنان را منهدم کند. این شبکه جاسوسی متشکل از دو مرد و یک زن بوده است.


منابع خبری اعلام کردند، اطلاعات امنیتی حاکی از آن است که این جاسوسان اطلاعاتی را از فضای داخلی لبنان در اختیار موساد قرار داده‌اند و از طریق پیام‌های رمزگذاری شده در فضای مجازی با عناصر موساد در ارتباط بوده‌اند.


بر اساس این گزارش عناصر موساد در ازای جاسوسی این شبکه برای رژیم صهیونیستی به شکل مستمر مبلغی پول در بسته‌های خاص قرار داده و آن را در مناطق دورافتاده مانند بیابان‌ها می‌گذاشتند. سپس این مزدوران طبق مشخصاتی که از قبل تعیین شده بود بسته را به دست می‌آوردند و به فعالیت‌های جاسوسی خود ادامه می‌دادند.


دادستان عمومی نظامی لبنان به بخش اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان مأموریت داده تحقیقات در این زمینه را گسترش دهند تا مشخص شود که افراد دیگری نیز در این شبکه حضور داشته‌اند یا نه.


«نجیب میقاتی» نخست‌وزیر لبنان نیز نقش نیروهای امنیت داخلی و به‌ویژه شعبه اطلاعات در محافظت از ثبات امنیتی و جلوگیری از هرگونه نقض امنیت از طریق انهدام شبکه‌های جاسوسی در عرصه لبنان را ستود.


انتهای پیام/۴۱۵۵/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته