دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 10:42
افضلی‌فرد در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

پیگیری کمیسیون اصل 90 برای مشخص شدن اسامی نمایندگان پول‌گیرنده از رحیمی

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس، از پیگیری این کمیسیون برای مشخص شدن اسامی نمایندگان پول گیرنده از رحیمی خبر داد.
کد خبر : 6471

مصطفی افضلی‌فرد، نماینده مردم اردبیل در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره پیگیری‌های کمیسیون اصل 90 از نمایندگان پول گیرنده از رحیمی، معاون اول دولت احمدی‌نژاد اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان به کمیسیون اصل 90 نامه داده‌اند که اسامی واقعی منتشر شود تا برخی از گروه‌های سوء استفاده نکنند و نام‌های جعلی‌ای را منتشر نکنند.


وی ادامه داد: آقای رحیمی اکنون در حال سپری کردن دوره محکومیت خود است و پرونده در اختیار قوه قضائیه است و ما از دستگاه قضا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.


عضو کمیسیون اصل 90 افزود: افکار عمومی باید بدانند چه کسانی با چه نیاتی پول گرفته‌اند. این روزها نام کسانی در میان پول‌گرفتگان از رحیمی مطرح می‌شود که هیچ‌گاه اقدام غیرقانونی انجام نداده‌اند.


افضلی‌فرد اضافه کرد: متأسفانه برخوردهای جناحی با این موضوع می‌شود و اسامی توسط افراد افراطی منتشر می‌شود که درست نیست؛ از این رو حق افکار عمومی است که از واقعیت باخبر شوند.


وی با بیان اینکه «لیست باید از مبادی رسمی ذی‌صلاح اخذ شود و هم باید مستند به اسناد گویا باشد»، خاطرنشان کرد: آقای رحیمی موردی مطرح کرده است که باید روشن شود. کمیسیون اصل 90 می‌تواند رأسا اقدام کند و هم مبادی ذی‌ربط باید این امر را پیگیری کنند. کشف اسامی پول‌گرفتگان دور از دسترس نیست، آقای رحیمی برای اثبات ادعای خود باید اسامی نمایندگانی را که از وی پول گرفته‌اند، در اختیار قوه قضائیه قرار دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته