دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1400 - 17:00
سرهنگ محمدی مطرح کرد؛

افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک در هفته پایانی سال

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: ساعت کار مراکز تعویض پلاک در هفته پایانی سال تا ساعت ۱۷ خواهد بود.
کد خبر : 647001
تعویض پلاک



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سرهنگ علی محمدی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: از روز شنبه ۱۴ اسفند ساعت کاری مراکز تعویض پلاک به ساعت ۱۴ افزایش یافت و از شنبه آینده ۲۱ اسفند تا ۲۸ اسفند نیز تا ۱۷ هر روز خدمات دهی داریم و افراد از ۷ صبح تا ۱۷ می‌توانند نوبت بگیرند و تا آخرین نفر را خدمات می‌دهیم.


وی ادامه داد: مردم می‌توانند مجازی نوبت بگیرند و زودتر و دیرتر به مراکز مراجعه نکنند و افراد می‌توانند در تایمی که دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارهای خود را انجام دهند.


رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا توضیح داد: امسال در سه استان شماره گذاری اینترنتی را راه اندازی کردیم؛ مرکز میثم و خاوران در تهران و در اصفهان و مشهد این مراکز راه افتاد و در برنامه داریم این مراکز به کل کشور تسری پیدا کند.


محمدی ادامه داد: در این روش ۸۵ درصد کار با تلفن همراه متقاضی انجام می‌شود و تنها دو کار است که به لحاظ قانونی نمی‌توان مجازی انجام داد. صرفاً برای بازدید اصالت خودرو و فک پلاک شهروندان به مراکز مراجعه می‌کنند و در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانند شماره گذاری کنند.


وی بیان کرد: یکی از توصیه‌های ما به شهروندان این است که از این سامانه استفاده کنند و این ظرفیت ۲۴ ساعته در دسترس شهروندان است. سامانه سخا در راهور ۱۲۰ وجود دارد و در اپلیکیشن پلیس من نیز لینک این سامانه وجود دارد.


رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: این روش مزایای بسیاری دارد؛ از جمله اینکه سوابق تصادف خودرویی که می خرید را می‌توانید مشاهده کنید و پلاکی که آزاد دارید می‌توانید انتخاب کنید. سوابق بیمه و معاینه فنی در این سیستم مشخص است و این موارد نکات بسیار مهمی است.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته