دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1400 - 16:31
وزیر کار مطرح کرد؛

تصویب طرح زیست بوم ملی اشتغال/ ۲۲۲ طرح اشتغال زا رونمایی شده است

عبدالملکی گفت: امروز به ازای هر بازنشسته ۱۰ نفر بیمه پرداخت می‌کنند که نشان می‌دهد در این حوزه نگرانی نداریم؛ صندوق ییمه کشاورزان در شش ماه آینده سودآور بوده و هیچ‌گونه ضرری نداشته است.
کد خبر : 646980
سوال نمایندگان مجلس از وزیر کار و امور اجتماعی

به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی گروه جامعه خبرگزاری آنا، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از طرح ملی بیمه اجتماعی فراگیر محرومان و اقشار کم برخوردار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر، اظهار کرد: در حوزه اشتغال زیست بوم ملی اشتغال برای هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها به تصویب رسید؛ همچنین چندی پیش اطلس اشتغال با ۲۲۲ طرح اشتغال‌زا رونمایی شد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروز به ازای هر بازنشسته ۱۰ نفر بیمه پرداخت می‌کنند که نشان می‌دهد در این حوزه نگرانی نداریم؛ صندوق ییمه کشاورزان در شش ماه آینده سودآور بوده و هیچ‌گونه ضرری نداشته است.


وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار روستایی و کشاورز کم درآمد تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت، گفت: خوشبحتانه نمایندگان مجلس یک ردیف اعتباری خوب برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفتند.


وزیر کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در سال اول این بیمه رایگان است هیچ‌گونه مبلغی پرداخت نخواهند کرد و در سال‌های آینده بیمه شده فقط یک درصد پرداخت خواهد کرد.


انتهای پیام/4174/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته