دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زندگی جنیفر لارنس در «عشق و جنگ» اسپیلبرگ

ستاره «زاغ مقلد» در درامی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در نقش یک عکاس جنگی ظاهر خواهد شد.
کد خبر : 6469

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری آنا، استودیو برادران وارنر مشغول مذاکره با جنیفر لارنس، ستاره جوان هالیوود است تا در پروژه سینمایی تازه استیون اسپیلبرگ در نقش یک عکاس جنگی ظاهر شود. این فیلم «کار من این است: زندگی یک عکاس در عشق و جنگ» نام دارد.


استودیو برادران وارنر روز دوشنبه در مزایده خرید حقوق اقتباس سینمایی خاطرات یک عکاس خبری به نام لینزی آداریو برنده شد. لینزی آداریو عکاس روزنامه نیویورک تایمز است که به کشورهای جنگ‌زده‌ای مانند افغانستان، لیبی و عراق سفر کرده و در سال 2008 برنده جایزه مک‌آرتور شده است. وی همچنین به عنوان عضوی از تیم نیویورک تایمز در سال 2009 برای گزارش‌هایی که از وزیرستان پاکستان تهیه کرد، برنده جایزه پولیتزر شد. او در سال 2011 در لیبی چند روز را در زندان سپری کرد.



لینزی آداریو


به گزارش ورایتی، اندرو لازار تهیه‌کننده «تک‌تیرانداز آمریکایی» فیلم «کار من این است: زندگی یک عکاس در عشق و جنگ» را تهیه خواهد کرد و وین وایگال از شرکت لازار نظارت بر پروژه را بر عهده خواهد داشت.


اسپیلبرگ این روزها مشغول مراحل فنی پس از فیلم‌برداری درام جنگی دیگری است که برای دریم‌ورکز-دیزنی می سازد. این فیلم که داستانش در زمان جنگ سرد میان آمریکا و شوروی سابق می‌گذرد و تام هنکس نقش اصلی‌اش را دارد و درباره ماجرای واقعی سقوط خلبان یک هواپیمای جاسوسی در خاک شوروی است، 16 اکتبر (24 مهر 1394) به روی پرده خواهد رفت. اسپیلبرگ همچنین سرگرم پروژه دیگری برای دریم‌ورکز است که «غول بزرگ مهربان» (The BFG) نام دارد و اقتباسی است از یک کتاب کودکان به قلم روالد دال و تاریخ 1 ژوئیه 2016 ( 10 تیر 95) برای اکران آن در نظر گرفته شده است.


جنیفر لارنس در سال 1990 در لوییزویل کنتاکی متولد شده است. وی در سال‌های 2006 تا 2008 بازیگر سریال‌های تلویزیونی بوده و در سال 2008 با بازی در نقشی فرعی در فیلم «گاردن پارتی» وارد حرفه بازیگری سینما شد. اولین درخشش جنیفر لارنس در سال 2010 با درام «زمستان استخوان‌سوز» به کارگردانی دبرا گرانیک بود و او سپس در سال 2011 با «مردان مجهول: درجه یک» پا به عرصه فیلم‌های ابرقهرمانی گذاشت. با اولین فیلم از مجموعه «عطش مبارزه» در سال 2012 جلوه‌ای ستاره‌ای پیدا کرد و با «دفترچه امیدبخش» به کارگردانی دیوید اُ. راسل برنده جایزه اسکار بازیگر زن نقش اول 2013 شد. خانم لارنس برای «سرمای استخوان‌سوز» در سال 2011 و «کلاهبرداری آمریکایی» دیوید اُ. راسل در سال 2014 نیز نامزد جایزه اسکار شده است. لارنس در ادامه مجموعه «عطش مبارزه» که سال گذشته فیلم سوم آن با عنوان « عطش مبارزه: زاغ مقلد- قسمت اول» به روی پرده رفته، چند رکورد را از لحاظ فروش و موقعیت ستاره‌ای به نام خود و در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است.



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته